دیدار مسئول بعثه نجف با مدیر روابط عمومی حرم مطهر علوی دیدار مسئول بعثه نجف با مدیر روابط عمومی حرم مطهر علوی دیدار مسئول بعثه نجف با مدیر روابط عمومی حرم مطهر علوی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار مسئول بعثه نجف با مدیر روابط عمومی حرم مطهر علوی دیدار مسئول بعثه نجف با مدیر روابط عمومی حرم مطهر علوی دیدار مسئول بعثه نجف با مدیر روابط عمومی حرم مطهر علوی دیدار مسئول بعثه نجف با مدیر روابط عمومی حرم مطهر علوی دیدار مسئول بعثه نجف با مدیر روابط عمومی حرم مطهر علوی

دیدار مسئول بعثه نجف با مدیر روابط عمومی حرم مطهر علوی

حجت الاسلام والمسلمین حسین کاردان مسئول دفتر نمایندگی بعثه در نجف اشرف با حاج علی العامری مدیر روابط عمومی(علاقات العامه) حرم مطهر امیر المومنین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از نجف اشرف، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین کاردان از همکاری و همدلی نیروهای عتبه علوی در قبال زایران ایرانی تقدیر و تشکر نمود.


وی با بیان اهتمام بعثه مقام معظم رهبری در برگزاری شعائر تشیع و امامان معصوم(ع) گفت: تمام کارگزاران حج و زیارت بر این باورند که خدمت به زایران ائمه اطهار وظیفه آنان است و همواره به این وظیفه افتخار می کنند.


 مسئول دفتر نمایندگی بعثه در نجف اشرف با اشاره به اینکه در آستانه ماه پر خیر و برکت ذی الحجه هستیم گقت: امیدواریم با بهره مندی از همدلی موجود بتوانیم از از مواهب این ماه برخوردار شویم و رضایت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را فراهم کنیم.


در این دیدار آقای حاج علی العامری مدیر روابط عمومی(علاقات عامه) حرم مطهر علوی نیز با بیان اینکه به طور شبانه روزی آماده خدمت به زوّار هستیم گفت: مجموعه نیروهای این حوزه آمادگی دارند در حدود توانایی و امکانات خود تمام نیازمندی های زائران را مهیا سازند.


وی از حسن خلق و رفتار زائران ایرانی تشکر نمود و تاکید کرد: هماهنگی و همکاری در امور مذهبی و اجرای مراسم ها می تواند استفاده و بهره زایران از برنامه ها و مناسبت های پیش رو را ارتقا دهد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران