دیدار و گفتگوی صمیمانه نماینده ولی فقیه با زائران مجموعه منازل المهاجرین و ریاض المهاجرین دیدار و گفتگوی صمیمانه نماینده ولی فقیه با زائران مجموعه منازل المهاجرین و ریاض المهاجرین دیدار و گفتگوی صمیمانه نماینده ولی فقیه با زائران مجموعه منازل المهاجرین و ریاض المهاجرین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار و گفتگوی صمیمانه نماینده ولی فقیه با زائران مجموعه منازل المهاجرین و ریاض المهاجرین دیدار و گفتگوی صمیمانه نماینده ولی فقیه با زائران مجموعه منازل المهاجرین و ریاض المهاجرین دیدار و گفتگوی صمیمانه نماینده ولی فقیه با زائران مجموعه منازل المهاجرین و ریاض المهاجرین دیدار و گفتگوی صمیمانه نماینده ولی فقیه با زائران مجموعه منازل المهاجرین و ریاض المهاجرین دیدار و گفتگوی صمیمانه نماینده ولی فقیه با زائران مجموعه منازل المهاجرین و ریاض المهاجرین

دیدار و گفتگوی صمیمانه نماینده ولی فقیه با زائران مجموعه منازل المهاجرین و ریاض المهاجرین

زائران کاروان های ایرانی مستقر درمجموعه هتل منازل المهاجرین و ریاض المهاجرین ظهرامروز میزبان سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب و آقای علی رضا رشیدیان امروزدرمجموعه هتل منازل المهاجرین و ریاض المهاجرین مدینه منوره با زائران کاروان های استان های اردبیل، تهران، کهکیلویه و بویراحمد و اصفهان درفضایی صمیمی دیدار و گفتگو کردند.


بیش از 720 زائر حرم نبوی درقالب پنج کاروان دراین مجموعه اسکان دارند.


در این دیدار احمد صفی خانی که به همراه همسرش به حج آمده است در سالن غذاخوری هتل خود را به سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت رساند و گفت: ما به اتفاق دو نفر ازدوستانم و همسران شان امسال توفیق داریم که مناسک حج را به جای آوریم. من قبلا حج نیامده ام ولی تاکنون همه چیز، سفرهوایی، اسکان، تغذیه و برنامه زیارت خوب بوده است و ما از شما متشکریم.


محمود مصلحی زائراصفهانی نیز به آقای رشیدیان گفت: سال هاست که برای سفرعمره ثبت نام کرده و منتظراست که راه این سفر باز شود و به همراه خانواده به زیارت اماکن متبرکه در مدینه منوره و مکه مکرمه مشرف شود.


چند زائرآذری زبان و اصفهانی نیزکه پس از شرکت در نمازجماعت ظهرمسجد النبی به هتل بازگشته بودند، با مشاهده نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت با ایشان احوالپرسی کرده و گفتند: تاکنون مشکلی نداشتند و از روزی که آمده اند شاهد تلاش کارگزاران حج برای فراهم کردن شرایط مناسب برای آنها هستند.


رئیس سازمان حج و زیارت همچنین به آشپز این مجموعه که در حال کشیدن و توزیع غذا بود توصیه هایی ارائه کرد و گفت: جلب رضایت زائران مهم است.


چند تن از زائران نیزهمچون بازدیدهای قبل نقطه نظرات خود را در خصوص وضعیت هتل های اجاره شده در مدینه و محل اسکان شان و نرخ ارز مسافرتی با رئیس سازمان حج در میان گذاشتند و آقای رشیدیان هم با وجودی که در خصوص این موارد در روزهای قبل به زائران دیگرهتل ها توضیح داده بود با روی گشاده با آنان گفتگو کرد و به سوالات مطرح شده پاسخ داد.


سرپرست حجاج ایرانی هم دراین بازدید تدابیر اتخاذ شده از سوی مدیراین مجموعه و زمانبندی کردن سرو غذا برای جلوگیری از ازدحام زائران در مقابل آسانسورها و سالن غذاخوری به هنگام بازگشت از نمازظهر مسجد النبی را موثر دانست و گفت: بدین ترتیب زائران از فرصت حضور در حرم نبوی برای قرائت قرآن و زیارت بیشتر بهره می برند.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران