کاروان جانبازان از مدینه به مکه رفت + فیلم کاروان جانبازان از مدینه به مکه رفت + فیلم کاروان جانبازان از مدینه به مکه رفت + فیلم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کاروان جانبازان از مدینه به مکه رفت + فیلم کاروان جانبازان از مدینه به مکه رفت + فیلم کاروان جانبازان از مدینه به مکه رفت + فیلم کاروان جانبازان از مدینه به مکه رفت + فیلم کاروان جانبازان از مدینه به مکه رفت + فیلم

کاروان جانبازان از مدینه به مکه رفت + فیلم

کاروان جانبازان بالای 70 درصد پس از اقامت در مدینه النبی برای محرم شدن به مسجد شجره رفت و پس از آن برای انجام اعمال عمره تمتع وارد مکه مکرمه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، کاروان ویژه جانبازان بالای 70 درصد پس از اقامت در شهر پیامبر و عشق بازی و بندگی در جوار مسجد النبی و زیارت قبور ائمه بقیع و تمسک جستن به اهل بیت برای جدا شدن از مادیات و زنگارهای زمینی عصر امروز (دوشنبه) لباس احرام برتن کرده و عازم مسجد شجره شد.



مسجد شجره میعادگاه عاشقان بندگی برای بستن میثاق با خالق کعبه است تا بگویند از دنیا رها شده و به سوی معبود در حرکتند. جانبازان پس از محرم شدن در مسجد شجره به مکه مکرمه رفتند تا اعمال عمره تمتع را انجام دهند.


همچنین علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت و ناصر حویزاوی رئیس ستاد مدینه منوره جانبازان را هنگام عزیمت از مسجد شجره مشایعت و بدرقه کردند.


برپایه این گزارش، کاروان ویژه جانبازان با حضور ۲۶ جانباز ۷۰ درصد و همسران شان اواخر تیرماه امسال از تهران عازم مدینه شده بودند.



 




نظرات کاربران