دیدار اعضای کمیته فرهنگی اربعین هرمزگان با امام جمعه بندرعباس

در نشست هماهنگی برگزاری جلسه کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان هرمزگان حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده بر خدمت‌رسانی مناسب به زائرین اباعبدالله الحسین علیه‌السلام تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی حج، دبیر کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان هرمزگان با نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان و امام‌جمعه بندرعباس دیدار و گفتگو کرد.


این نشست صمیمی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام‌جمعه بندرعباس برگزار شد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی (ع) را بسیار مهم و بااهمیت برشمرد و بر خدمت‌رسانی مناسب به‌خصوص در حوزه فرهنگی به زائران اباعبدالله الحسین علیه‌السلام تأکید کرد.


 در ادامه جلسه حجت‌الاسلام  برزگرپور مسئول بسیج طلاب و دریاپیما دبیر کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان هرمزگان  گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده توسط این کمیته ارائه کرند.


در پایان نشست هماهنگی لازم به‌منظور برگزاری جلسه کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان هرمزگان با حضور حجت‌الاسلام  عبادی زاده انجام شد.


گفتنی است، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده به‌تازگی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان منصوب شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران