روایت حماسه عاشورا به سبکی روان و جذاب/تصاویر روایت حماسه عاشورا به سبکی روان و جذاب/تصاویر روایت حماسه عاشورا به سبکی روان و جذاب/تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
روایت حماسه عاشورا به سبکی روان و جذاب/تصاویر روایت حماسه عاشورا به سبکی روان و جذاب/تصاویر روایت حماسه عاشورا به سبکی روان و جذاب/تصاویر روایت حماسه عاشورا به سبکی روان و جذاب/تصاویر روایت حماسه عاشورا به سبکی روان و جذاب/تصاویر

روایت حماسه عاشورا به سبکی روان و جذاب/تصاویر

روایت حماسه عاشورا به سبکی روان و جذاب با استفاده از تصاویر برای ماندگاری پیام عاشورا، گزارش صحیح و جامع واقعه عاشورا از منابع دست اول ویژه زائران حسینی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع‌رسانی حج از کربلای معلا، نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کشور عراق، مراسم روایتگری حماسه عاشورا را به سبکی روان و جذاب با استفاده از تصاویر برای ماندگاری پیام عاشورا، گزارش صحیح و جامع واقعه عاشورا از منابع دست اول و قابلیت اجرای آسان در خیمه گاه امام حسین(ع) برگزار می کند.


راوی بعثه مقام معظم رهبری در این برنامه که هر روز از ساعت 10 صبح ویژه عموم زائران در خیمه‌گاه امام حسین(ع) برگزار می‌شود، وقایع اتفاق افتاده در شام و عکس العمل امام حسین(ع) نسبت به مرگ معاویه در مدینه و حرکت ایشان از مدینه به سمت مکه را تبیین می کند.


برنامه روایتگری مصور حماسه عاشورا که با استقبال خوب زائران حسینی روبه رو شده، شامل بخش های مختلفی است که این روزها حجت‌الاسلام سلطانی برخی وقایع اتفاق افتاده را برای زائران روایت می‌کند.


فراگیری آسان و اجرای ساده در کنار استقبال مخاطبان، مهمترین مزیت روایت حماسه عاشورا است که علاقه‌مندان برای دریافت متن آن می‌توانند از اینجا و برای شنیدن صوت آن از اینجا و اینجا اقدام کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران