اطلاعیه مرکز پزشکی حج و زیارت درباره خدمات درمانی به زائران اطلاعیه مرکز پزشکی حج و زیارت درباره خدمات درمانی به زائران اطلاعیه مرکز پزشکی حج و زیارت درباره خدمات درمانی به زائران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اطلاعیه مرکز پزشکی حج و زیارت درباره خدمات درمانی به زائران اطلاعیه مرکز پزشکی حج و زیارت درباره خدمات درمانی به زائران اطلاعیه مرکز پزشکی حج و زیارت درباره خدمات درمانی به زائران اطلاعیه مرکز پزشکی حج و زیارت درباره خدمات درمانی به زائران اطلاعیه مرکز پزشکی حج و زیارت درباره خدمات درمانی به زائران

اطلاعیه مرکز پزشکی حج و زیارت درباره خدمات درمانی به زائران

مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که خدمات این مرکز در کشور عربستان تنها برای زائران ایرانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه خدمات درمانی تنها به زائران ایرانی در کشور عربستان خبر داد.
 حلی‌ساز با اعلام این خبر گفت: بر اساس تفاهم نامه  جمعیت هلال احمر با وزارت بهداشت کشور عربستان خدمات بهداشتی درمانی مراکز درمانی جمعیت هلال احمر ایران در عربستان تنها برای زائران ایرانی است.
 وی با اشاره به اینکه بر اساس این تفاهم نامه کادر درمانی جمهوری اسلامی ایران از ارائه خدمات به زائران سایر کشورها معذور هستند،خاطرنشان کرد: بر همین اساس در ایام تشریق، در بیمارستان‌های مستقر در صحرای عرفات و منا نیز تنها پذیرای زائران ایرانی خواهیم بود.


رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر همچنین به ارائه ۱۷۰ هزار خدمت درمانی بهداشتی به زائرین ایرانی بیت الله الحرام از ابتدای عملیات بهداشت و درمان حج ۹۸ تا کنون اشاره کرد و گفت: از این میزان ۹۵ هزار ویزیت عمومی و هشت هزار ویزیت تخصصی بیماران و مراجعان ایرانی صورت گرفته است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران