گردهمایی بزرگ سادات رضوی کشور در مشهد برگزار می‌شود

مدیر اجرایی همایش کشوری سادات رضوی گفت: همزمان با دهه ولایت اولین گردهمایی سادات رضوی کشور در مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از مشهد مقدس، سید جواد رضویان در این رابطه اظهار کرد: همایش سادات رضوی از جمله برنامه های مجمع تقریب مذاهب همزمان با دهه ولایت و میلاد هفتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت در مشهد برگزار می شود.


وی افزود: تلاش می‌کنیم تا با شناسایی چهره های ویژه و موثر سادات رضوی از جمله خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، نخبگان علمی، فرهنگی و دانشگاهی و قهرمانان ورزشی  علاوه بر ایجاد بانک اطلاعاتی مناسب زمینه هم افزایی و ایجاد تشکیلات قانونی سادات رضوی نیز دنبال کنیم.


وی تصریح کرد: به دنبال آن هستیم تا جمعیت بین المللی سادات رضوی را با پشتیبانی آستان قدس رضوی، استانداری خراسان و سایرنهادهای دولتی و خصوصی و با کسب مجوزهای  قانونی از مجمع تقریب مذاهب اسلامی در مشهد مقدس به عنوان هشتمین قبله مسلمانان جهان  را تاسیس و راه اندازی  کنیم.


وی گفت: سادات رضوی می توانند برای فراهم شدن مقدمات و به منظور دریافت دعوتنامه حضور در این همایش مشخصات خود را به شماره تلفن ۰۹۰۲۳۷۳۲۰۳۰ و یا فکس ۰۵۱۳۷۲۶۱۹۷۴ ارسال کنند تا هماهنگی لازم برای حضور آنها در همایش انجام شود.


رضویان خاطرنشان کرد: در  این همایش که قرار است همزمان با دهه ولایت در یکی از سالن‌های آستان قدس رضوی در جوار مضجع منور حضرت رضا علیه السلام  در مشهد برگزار شود از چهره‌های منتخب سادات رضوی نیز تجلیل خواهد شد.




نظرات کاربران