کاظمین در شب شهادت جوادالائمه غرق ماتم شد کاظمین در شب شهادت جوادالائمه غرق ماتم شد کاظمین در شب شهادت جوادالائمه غرق ماتم شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کاظمین در شب شهادت جوادالائمه غرق ماتم شد کاظمین در شب شهادت جوادالائمه غرق ماتم شد کاظمین در شب شهادت جوادالائمه غرق ماتم شد کاظمین در شب شهادت جوادالائمه غرق ماتم شد کاظمین در شب شهادت جوادالائمه غرق ماتم شد

کاظمین در شب شهادت جوادالائمه غرق ماتم شد

محبان اهل بیت(ع) در شب شهادت حضرت جوادالائمه(ع) خود را از نقاط مختلف کشور عراق به کاظمین رسانده و به عزاداری و سوگواری پرداختند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کاظمین، محبان و دوست داران اهل بیت(ع) از نقاط مختلف کشور عراق به کاظمین آمده اند تا در سالروز شهادت امام جواد(ع)، ارادت خود را به آن حضرت نشان دهند.


شهر مقدس کاظمین از روز گذشته و امروز در سالروز شهادت امام نهم شیعیان غرق در عزا و ماتم است و زائران با حضور در دسته های سینه زنی و عزاداری، شهادت غریبانه آن حضرت را به ساحت مقدس امام زمان(عج) تسلیت گفته و در رسای مظلومیت آل الله اشک ریختند.


مراسم سوگواری و عزاداری در حرم مطهر امامین جوادین(ع) و اطراف حرم از شب گذشته برپا است و سخنرانان و مداحان اهل بیت(ع) ذاکر و نوحه خوان امام جواد(ع) هستند.


| شناسه مطلب: 95328




امام جواد کاظمین



مطالب مرتبط

نظرات کاربران