زمزمه دعای ندبه با حضورزائران ایرانی در مکه مکرمه زمزمه دعای ندبه با حضورزائران ایرانی در مکه مکرمه زمزمه دعای ندبه با حضورزائران ایرانی در مکه مکرمه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زمزمه دعای ندبه با حضورزائران ایرانی در مکه مکرمه زمزمه دعای ندبه با حضورزائران ایرانی در مکه مکرمه زمزمه دعای ندبه با حضورزائران ایرانی در مکه مکرمه زمزمه دعای ندبه با حضورزائران ایرانی در مکه مکرمه زمزمه دعای ندبه با حضورزائران ایرانی در مکه مکرمه

زمزمه دعای ندبه با حضورزائران ایرانی در مکه مکرمه

مراسم دعای ندبه کاروانهای زائران ایرانی مستقردرمکه مکرمه، در فضایی آکنده از معنویت، به همت بعثه مقام معظم رهبری در جوار کعبه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، زائران ایرانی که برای انجام مناسک حج تمتع در مکه مکرمه بسر میبرند درمراسم پرفیض دعای ندبه که صبح امروز(جمعه 11 مرداد ماه) در هتل های محل اسکان آنها برگزار شد فرازهای این دعا را زمزمه کردند.


در این مراسم، مدیحه سرایان اهل بیت با سوز و گداز و در فضایی معنوی دعای ندبه را قرائت کرده و زائران خانه خدا در فراق مهدی فاطمه(س) اشک ریختند و یک دل و یک صدا، تعجیل در فرج منجی عالم بشریت را از خداوند متعال مسألت کردند.


بزرگترین این مراسم در هتل های ویولت، هالی دی ان، برج الصقریه، میلینیوم و مزن المتالقه که درهر کدام چند هزار زائر ایرانی مستقر هستند، بر پا بود و در آنها به ترتیب، حاج علی فراهانی، حاج مهدی سماواتی، رنجبر، باب الخانی و واعظ به قرائت دعای ندبه پرداختند.


علاوه براین، مراسم دعای ندبه در 20 هتل بزرگ دیگر شهر مقدس مکه نیز توسط بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد.


زائران ایرانی درحال حاضر در80 هتل شهرمکه مستقر هستند ومراسم مشابه دیگری هم در هتلهای محل استقرار زائران ایرانی برپا بود.


بنا به اعلام رییس سازمان حج و زیارت، بیش از 80 هزار و 600 زائر ایرانی تا بامداد امروز جمعه با پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به سرزمین وحی منتقل شده اند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران