6 هزار زائر مدینه تا سه‌شنبه به مکه می‌روند 6 هزار زائر مدینه تا سه‌شنبه به مکه می‌روند 6 هزار زائر مدینه تا سه‌شنبه به مکه می‌روند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
6 هزار زائر مدینه تا سه‌شنبه به مکه می‌روند 6 هزار زائر مدینه تا سه‌شنبه به مکه می‌روند 6 هزار زائر مدینه تا سه‌شنبه به مکه می‌روند 6 هزار زائر مدینه تا سه‌شنبه به مکه می‌روند 6 هزار زائر مدینه تا سه‌شنبه به مکه می‌روند

6 هزار زائر مدینه تا سه‌شنبه به مکه می‌روند

رئیس ستاد مدینه با بیان اینکه عملیات حج تاکنون خوب بوده است، گفت‌: بیش از 6 هزار زائر در مدینه مستقر هستند که تا روز سه شنبه به تدریج برای انجام مناسک حج راهی مکه مکرمه می‌شوند.

ناصر حویزاوی در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری حج، با اشاره به اینکه امروز (جمعه) هفت کاروان از مدینه منوره به سمت مکه مکرمه حرکت کردند، گفت:‌ تا پایان امشب 45 کاروان با 6206 زائر کشورمان در هتل‌های مدینه استقرار دارند.


وی با تاکید بر اینکه در روزهای آتی از حجم زائران ایرانی در مدینه کاهش می‌یابد و راهی مکه می‌شوند، گفت:‌ آخرین پرواز به سمت مدینه دو شب قبل انجام شد و زائران آماده می‌شوند تا پس از محرم شدن در مسجد شجره به استقبال انجام مناسک در مکه مکرمه بروند.


رئیس ستاد مدینه با اشاره به اینکه عملیات حج تاکنون خوب بوده و مشکل خاصی گزارش نشده است، گفت:‌ برخی نواقص و اشکالات جزئی توسط بازرسین احصا شده که با هماهنگی مسکن و مالکین هتل‌ها برای زائران مدینه بعد رفع می‌شود.


حویزاوی یادآور شد: عوامل ستادی تا حضور آخرین زائر ایرانی مدینه قبل در مدینه خواهند ماند و برای خدمت رسانی به زائران مدینه بعد نیز 12 ذی الحجه تمامی عوامل و دست اندرکاران به مدینه باز خواهند گشت.


به گفته وی، 53 نفر اعضای ستاد در مدینه هستند که به زائران شهر پیامبر خدمات ارائه می‌کنند.


| شناسه مطلب: 95334




مدینه حج 98 زائر



مطالب مرتبط

نظرات کاربران