جلسه هماهنگی مراسم روز عرفه در کربلا برگزار شد جلسه هماهنگی مراسم روز عرفه در کربلا برگزار شد جلسه هماهنگی مراسم روز عرفه در کربلا برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جلسه هماهنگی مراسم روز عرفه در کربلا برگزار شد جلسه هماهنگی مراسم روز عرفه در کربلا برگزار شد جلسه هماهنگی مراسم روز عرفه در کربلا برگزار شد جلسه هماهنگی مراسم روز عرفه در کربلا برگزار شد جلسه هماهنگی مراسم روز عرفه در کربلا برگزار شد

جلسه هماهنگی مراسم روز عرفه در کربلا برگزار شد

جلسه هماهنگی مراسم روز عرفه با حضور مسئولان نمایندگی سازمان حج و زیارت، شمسا و ستاد بازسازی عتبات در دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، جلسه هماهنگی مراسم روز عرفه در کربلا روز جمعه(11 مردادماه) با حضور مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق، مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت، مدیر عملیات ستاد شمسا و نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات برگزار شد.


در این جلسه درباره برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه ویژه زائران ایرانی در حرم مطهر حضرت سیدالشهدا(ع)، سرداب علقمی حرم مطهر حضرت قمر بنی هاشم(ع) و خیمه گاه حسینی تبادل نظر شد.


حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی با اشاره به اهمیت ویژه مراسم دعای عرفه از حاضران خواست که تمام اهتمام و تلاش خود را در هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم به کار گیرند و امکانات مورد نیاز آن را فراهم کنند.


وی در ادامه با اشاره به فضیلت بسیار زیاد زیارت امام حسین(ع) در روز عرفه، حضور زائران کشورمان از نجف و کاظمین را در این مراسم، از آرزوهای آنان خواند و آن را یکی از برنامه های شیرین و به یاد ماندنی دانست.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق تصریح کرد: باید زمینه حضور همه زائران در دعای عرفه کربلا فراهم شود.


محسن نظافتی مسئولان دفتر نمایندگی حج و زیارت ، محرم آهنگران مدیر عملیات ستاد شمسا و قاسم سراجانمدیر ستاد بازسازی عتبات با مهم خواندن مراسم دعای عرفه اظهار داشتند که برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم، تلاش می‌کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران