حجت‌الاسلام‌ نجفی‌روحانی از اقامتگاه دانشجویی در عتبات بازدید کرد

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با اشاره به اهمیت اعزام‌ دانشجویان به عتبات عالیات از نزدیک با حضور در محل اقامتگاه این گروه از زائران در جریان روند اعزام آن‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، حجت الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی از محل اسکان زائران دانشجو در نجف و کربلا بازدید کرد.


وی ابتدا با حضور در هتل ام القرای نجف اشرف با مسئولان عتبات دانشجویی نجف به گفتگو پرداخت و پس از آن نیز در هتل جابر کربلا حضور یافت و از نزدیک در جریان مجموعه خدمات ارائه شده به دانشجویان حاضر در کربلا قرار گرفت.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در این بازدیدها که در روزهای پنجشنبه و جمعه (10 و 11 مرداد) انجام شد، دانشجویان را سرمایه‌های کشور و نظام اسلامی خواند و خدمت به آنان را سبب اجر مضاعف دانست.


حجت الاسلام نجفی روحانی همچنین اعزام‌ دانشجویان به عتبات را یک ‌کار فرهنگی ناب و بی نظیر عنوان کرد و از کارگزاران حج و زیارت خواست در خصوص اعزام دانشجویان توجه و عنایت ویژه داشته باشند.


وی از مسئولان ستاد عتبات دانشگاهیان، مدیران و روحانیان کاروان‌های دانشجویی نیز قدردانی کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی باید متناسب با سطح علمی و فکری دانشگاهیان و با توجه به مقتضیات زمان و مکان باشد.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق، دانشجویان‌ را  قشر فرهیخته و آینده‌سازان کشور برشمرد و  گفت: باید همه ما دست به دست هم دهیم تا برنامه‌های  جذاب معنوی، معرفتی و بصیرتی را برای آنان رقم بزنیم.


وی همچنین از مسئولان و مدیران عتبات دانشجویی خواست که هم‌چون پدری مهربان زمینه استفاده حداکثری از همه فرصت‌ها را برای آنان آماده کنند به گونه‌ای که دانشجویان با خاطرات‌خوش و به یادماندنی به عنوان سفیران اندیشه و سیره اهل‌بیت(ع) به دانشگاه‌ها برگردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران