آیت‌الله حسینی بوشهری:

 حج فرصتی مناسب برای کارگزاران و زائران است

جانشین سرپرست حجاج ایرانی در مدینه منوره گفت: حج یک فرصت جدی و اساسی برای همه بویژه کارگزاران فرهنگی و اجرایی، زائران و نظام است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، آیت‌الله سید هاشم بوشهری در دیدار رابطین و جمعی از مدیران معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره گفت: حج یک فرصت جدی و اساسی برای همه بویژه برای کارگزاران فرهنگی و اجرایی و زائران و نظام است. به‌شرط آنکه این فرصت به‌درستی شناسایی و به شایستگی استفاده شود.
جانشین سرپرست حجاج ایرانی، فرصت‌های مهم حج را برای علما و روحانیون کاروان‌ها برشمرد و لازمه آن را احاطه علمی و پاسخگویی عالمانه به انتظارات و نیازهای دینی زائران و برخورداری از اخلاق اسلامی و رفتار متواضعانه با ایشان دانست.
 آیت‌الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: روحانیون باید از فرصت حج برای تعمیق معارف و دانش دینی مردم و تحکیم روابط نظام اسلامی با مردم بهره گیرند.
دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، تلاش‌های گسترده بعثه مقام معظم رهبری برای ارتقای مهارت‌ و دانش روحانیون و مبلغه‌ها را یادآور شد و بر استمرار این تلاش‌ها با توجه به نیازهای روز تأکید کرد.
برپایه این گزارش، در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام حمید احمدی مدیرآموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، از فعالیت‌های این معاونت در مدینه برای زائران ایرانی و کارگزاران فرهنگی گزارشی ارائه کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران