ضرورت نقد و بررسی نحوه اجرای برنامه‌های فرهنگی ضرورت نقد و بررسی نحوه اجرای برنامه‌های فرهنگی ضرورت نقد و بررسی نحوه اجرای برنامه‌های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ضرورت نقد و بررسی نحوه اجرای برنامه‌های فرهنگی ضرورت نقد و بررسی نحوه اجرای برنامه‌های فرهنگی ضرورت نقد و بررسی نحوه اجرای برنامه‌های فرهنگی ضرورت نقد و بررسی نحوه اجرای برنامه‌های فرهنگی ضرورت نقد و بررسی نحوه اجرای برنامه‌های فرهنگی

ضرورت نقد و بررسی نحوه اجرای برنامه‌های فرهنگی

جلسه هم‌فکری و هم‌اندیشی کارکنان دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با هدف نقد و بررسی نحوه اجرای برنامه‌های فرهنگی بعثه رهبری در عراق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، جلسه هم‌فکری و هم‌اندیشی کارکنان دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با هدف کیفیت‌بخشی هرچه بیشتر به برنامه‌های بعثه مقام معظم رهبری در عراق برگزار و در آن بر ضرورت نقد و بررسی نحوه اجرای برنامه‌های فرهنگی تأکید شد.


حجت الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی در این جلسه، نقدپذیری را کمال آفرین خواند و نقد رفتار خویش را مهم‌تر از نقد رفتار دیگران عنوان کرد.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق، نقد اعمال، رفتار و افکار را سبب رفع عیوب و نواقص دانست و گفت: نقد خویشتن مهم و ارزشمند و البته کار بسیار سختی است، چراکه نوعاً انسان دیگران را نقد می‌کند و خود را از عیب و نقص بری می‌داند و از عیوب خود غافل است.


وی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص)، خود نقدی را بسیار پسندیده دانست و گفت: ما بیشتر رفتار و گفتار و افکار دیگران را نقد می‌کنیم و از نواقص و عیوب خود غافل هستیم با اینکه نقد کسی اثر دارد که خود گرفتار آن عیوب نباشد؛ بنابراین باید اعمال و رفتار خود را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.


حجت الاسلام نجفی روحانی با بیان اینکه نقدپذیری سبب اصلاح عیب‌ها می‌شود، افزود: اگر عملکرد خود را مورد بررسی قرار دهیم و سعه صدر خود را در برابر نقد دیگران بالا ببریم، در رسیدن به کمال موفق می شویم.


در ادامه این جلسه، هر یک از  افراد حاضر در جلسه به بیان فعالیت‌های خود در طول هفته گذشته پرداختند و نکات مورد نظر نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق را درباره برنامه‌ها پیش رو دریافت کردند.




نظرات کاربران