تمسک به ولایت امیرمؤمنان(ع) وحدت بخش است تمسک به ولایت امیرمؤمنان(ع) وحدت بخش است تمسک به ولایت امیرمؤمنان(ع) وحدت بخش است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تمسک به ولایت امیرمؤمنان(ع) وحدت بخش است تمسک به ولایت امیرمؤمنان(ع) وحدت بخش است تمسک به ولایت امیرمؤمنان(ع) وحدت بخش است تمسک به ولایت امیرمؤمنان(ع) وحدت بخش است تمسک به ولایت امیرمؤمنان(ع) وحدت بخش است

تمسک به ولایت امیرمؤمنان(ع) وحدت بخش است

سخنران بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به اتفاقات مختلف د حادیه عاشورا، گفت: هرچه در این حادثه بزرگ کنکاش شود، همچنان برخی از ابعاد وجود دارد که باید درباره آن‌ها بیشتر تحقیق کرد تا به واقعیت نزدیک شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی حج از کربلای معلا، حجت‌الاسلام محسن اویسی، شامگاه 13 مردادماه در جمع زائران ایرانی در حرم عباسی  بااشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) که می‌فرماید«هرکسی دوست دارد به ریسمان محکم الهی که قرآن امر می‌فرماید، چنگ زند، باید به ولایت امیر مؤمنان (ع) تمسک جوید»، گفت: از دید پیامبر اکرم (ص) تمسک به ولایت امیر مؤمنان (ع) وحدت‌بخش است.


وی با اشاره به جریان اثرگذار واقعه عاشورا، این حادثه را بی‌نظیر توصیف کرد و یادآور شد: این حادثه که چندین هزار سال پیش از وقوع در عالم اثر گذاشته است. این حادثه شگرفی خاصی دارد که هرچه انسان در آن کنکاش می‌کند به برخی از ابعاد آن پی می‌برد که برای انسان ناشناخته است، بنابراین باید ابعاد مختلف واقعه عاشورا را بیشتر کنکاش کرد تا به واقعیت نزدیک شد.


سخنران بعثه مقام معظم رهبری بابیان اینکه چندین هزار سال پیش از تحقق حادثه عاشورا، حتی اولیای کامل و بندگان شایسته خدا با حادثه عاشورا و بحث امام حسین (ع) به خدا نزدیک‌تر می‌شدند، افزود: هیچ حادثه‌ای نداریم که مانند حادثه عاشورا این‌قدر تأثیرگذار باشد.


در پایان مراسم، سینه‌زنی و عزاداری زائران ایرانی از سوی بعثه مقام معظم رهبری در سرداب علقمی برگزار شد که حسن حیدرزاده مداح اهل‌بیت (ع) به ذکر مصیبت و مدیحه‌سرایی پرداخت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران