تلاوت قرآن در سرزمین وحی بزرگترین افتخار است تلاوت قرآن در سرزمین وحی بزرگترین افتخار است تلاوت قرآن در سرزمین وحی بزرگترین افتخار است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تلاوت قرآن در سرزمین وحی بزرگترین افتخار است تلاوت قرآن در سرزمین وحی بزرگترین افتخار است تلاوت قرآن در سرزمین وحی بزرگترین افتخار است تلاوت قرآن در سرزمین وحی بزرگترین افتخار است تلاوت قرآن در سرزمین وحی بزرگترین افتخار است

تلاوت قرآن در سرزمین وحی بزرگترین افتخار است

قاری ممتاز و بین‌المللی آستان قدس رضوی گفت: تلاوت قرآن در سرزمین وحی بزرگترین افتخار در زندگی من است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، هادی اسفیدانی که در قالب «کاروان قرآنی نور» به سرزمین وحی اعزام شده است، گفت: همه ساله هم‌زمان با برگزاری مناسک حج، «کاروان قرآنی نور» که شامل جمعی از قاریان و حافظان قرآن سراسر کشور است به همراه بعثه مقام معظم رهبری، به سرزمین وحی اعزام می‌شوند که امسال من هم توفیق حضور در این کاروان را دارم.
وی با بیان اینکه اولین بار است به این سفر روحانی اعزام می‌شود، گفت: کاروان قرآنی توسط شورای عالی قرآن انتخاب می‌شوند و برگزاری محافل قرآنی، تلاوت آیات نورانی کلام وحی، اجرای تواشیح و هم‌خوانی قرائت دعای کمیل و توسل از جمله برنامه‌های قاریان اعزامی به مراسم حج تمتع است.
قاری آستان قدس رضوی افزود: از سن 9 سالگی مشغول فراگیری قرآن شدم و از سال 89 به صورت حرفه‌ای فعالیت‌های قرآنی را دنبال می‌کنم که در این مدت رتبه‌های مختلفی از مسابقات کشوری و بین‌المللی کسب کرده‌ام.
اسفیدانی ابراز کرد: در طول ده سال فعالیت حرفه‌ای قرآنی، افتخار بهره‌مندی از محضر اساتیدی همچون محسن حاج حسنی کارگر را داشته‌ام و امیدوارم با تلاوت شایسته در مناسک حج امسال بتوانم حق استادی این قاری برجسته را که در سال 94 در فاجعه منا به شهادت رسید به جا بیاورم.
وی در خصوص برنامه‌های قرآنی که قرار است در مناسک حج امسال اجرا کند، گفت: اجرای برنامه‌های قرآنی در این مناسک روحانی بر اساس جدول هفتگی که از سوی شورای عالی قرآن ارائه می‌شود، هم برای زائران ایرانی و هم برای زائران غیر ایرانی خواهد بود.
گفتنی است؛ اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع امسال شامل 20 نفر از قاریان و حافظان سراسر کشور است و هادی اسفیدانی، حمیدرضا احمدی‌وفا و مهدی تقی‌پور از جمله قاریان و موذنان آستان قدس رضوی هستند که به دعوت شورای عالی قرآن این کاروان را همراهی می‌کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران