زائران اصفهانی برای سفر زیارتی عتبات در روز عرفه آماده شدند زائران اصفهانی برای سفر زیارتی عتبات در روز عرفه آماده شدند زائران اصفهانی برای سفر زیارتی عتبات در روز عرفه آماده شدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زائران اصفهانی برای سفر زیارتی عتبات در روز عرفه آماده شدند زائران اصفهانی برای سفر زیارتی عتبات در روز عرفه آماده شدند زائران اصفهانی برای سفر زیارتی عتبات در روز عرفه آماده شدند زائران اصفهانی برای سفر زیارتی عتبات در روز عرفه آماده شدند زائران اصفهانی برای سفر زیارتی عتبات در روز عرفه آماده شدند

زائران اصفهانی برای سفر زیارتی عتبات در روز عرفه آماده شدند

همایش متمرکز زائرین اعزامی به عتبات عالیات شهر اصفهان در سالن اجتماعات شهید چمران با حضور زائران کاروانهای اعزامی قبل از عرفه برگزار شد.

 


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج، همایش متمرکز زائرین اعزامی به عتبات عالیات شهر اصفهان در سالن اجتماعات شهید چمران با حضور زائران کاروانهای اعزامی قبل از عرفه برگزار شد.


دراین همایش بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و مداحی توسط مداح اهل بیت عصمت وطهارت، سخنرانی توسط مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اصفهان صورت گرفت.


حجت‌الاسلام مهدی گرجی  پیرامون فضایل و آداب این سفر و توصیه های لازم به زائرین نسبت به قبل وبعد از سفر پرداخته و نکاتی ضروری دراین سفر را به شرکت کنندگان بیان کرد.


وی ضمن اشاره به آماده بودن زائران از لحاظ روحی و جسمی قبل از سفر گفت: سفر زیارتی عتبات عالیات یک هدیه الهی است که نصیب هر کسی نمی شود و شما باید قدر این لطف خداوند و دعوت امام حسین را دانسته و با آمادگی کامل و با حضور قلب و دلی سرشار از معرفت قدم در این سفر گذارید.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری از زائرین قبر مطهر اباعبدالله الحسین در روز عرفه خواست قدر لحظه به لحظه این زیارت را بدانند و در این سفر نماز و قرآن زیاد تلاوت کرده و از اتلاف وقت پرهیز کنید.


همچنین در ادامه این همایش مسائل اجرائی توسط یکی از مدیران توانمند و باتجربه بیان و درپایان مدیران و روحانیون هر کاروان به‌صورت جداگانه برای هر کاروان برگزار و توصیه های لازم را بیان کردند




مطالب مرتبط

نظرات کاربران