مهلت ارسال مقالات به کنفرانس بین المللی مرکز تراث کربلا تمدید شد مهلت ارسال مقالات به کنفرانس بین المللی مرکز تراث کربلا تمدید شد مهلت ارسال مقالات به کنفرانس بین المللی مرکز تراث کربلا تمدید شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مهلت ارسال مقالات به کنفرانس بین المللی مرکز تراث کربلا تمدید شد مهلت ارسال مقالات به کنفرانس بین المللی مرکز تراث کربلا تمدید شد مهلت ارسال مقالات به کنفرانس بین المللی مرکز تراث کربلا تمدید شد مهلت ارسال مقالات به کنفرانس بین المللی مرکز تراث کربلا تمدید شد مهلت ارسال مقالات به کنفرانس بین المللی مرکز تراث کربلا تمدید شد

مهلت ارسال مقالات به کنفرانس بین المللی مرکز تراث کربلا تمدید شد

مرکز تراث کربلا وابسته به بخش امور معارف اسلامی و انسانی آستان قدس عباسی مهلت ارسال مقالات به کنفرانس بین المللی مرکز تراث کربلا را تمدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مرکز تراث کربلا وابسته به بخش امور معارف اسلامی و انسانی آستان مقدس عباسی به منظور فراهم کردن فرصت شرکت پژوهشگران و متخصصان علاقه مند در نخستین کنفرانس علمی بین المللی «تراثنا هویتنا: میراث ما هویت ماست» از تمدید مهلت دریافت مقالات برای این کنفرانس خبر داد.


بر اساس این گزارش، آخرین مهلت تحویل مقالات این کنفرانس که با عنوان «التراث الکربلایی و مکانته فی المکتبة الإسلامیة: میراث کربلا و جایگاه آن در کتابخانه اسلامی» برگزار می شود، 7 اوت 2019میلادی اعلام شده بود که به مدت یک ماه دیگر تا تاریخ 7 سپتامبر 2019 تمدید شد.


این اقدام به دلیل تمایل مرکز به فراهم کردن فرصت شرکت تعداد بیشتری از پژوهشگران و محققان علاقه مند در کنفرانس طبق ضوابط و محورهای از پیش اعلام شده صورت گرفته است.


شایان ذکر است، مرکز «تراث کربلا» پیشتر پژوهشگران و محققان را به شرکت در نخستین کنفرانس علمی بین المللی طی روزهای 7 – 8 نوامبر 2019 مصادف با 10 – 11 ربیع الأوّل 1441 قمری فراخواند و اعلام کرد مقالات باید در چارچوب میراث کربلا باشد.


با مراجعه به نشانی اینترتی https://alkafeel.net/news/index?id=8944 و یا تماس با شماره 009647729261327 از طریق وایبر، واتساپ یا تلگرام، می توان اطلاعات لازم را از محورها و شرایط شرکت در کنفرانس به دست آورد.


 




نظرات کاربران