استقبال حجت الاسلام کاردان از رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها در ابتدای ورود به فرودگاه شهر نجف اشرف مورد استقبال مسئول دفتر نمایندگی بعثه در نجف اشرف و سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در این شهر، قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از نجف اشرف، حجت‌الاسلام رستمی با ابراز خرسندی از حضور در عتبات عالیات عراق، گفت: زیارت ائمه اظهار(ع) دارای آثار فرهنگی و معنوی بسیاری است و می تواند موجب تحول و دگرگونی دانشجویان گردد.


حجت الاسلام و المسلمین کاردان نیز ضمن تاکید بر اهمیت حضور قشر دانشجو در عتبات عالیات تصریح کرد: گسترش حضور دانشجویان در این سرزمین مقدس، می تواند ثمرات فرهنگی مهمی در طول زندگی دانشجویان و دانشگاهیان داشته باشد به نحوی که این تاثیر با اقدامات فرهنگی دیگر قابل مقایسه نباشد.


در این دیدار آقای حمید مکارم سرکنسول جمهوری اسلامی ایران هم ضمن بیان ظرفیت های همکاری علمی و دانشگاهی ایران و عراق گفت: مناسبات در سطح دانشگاه ها از سطح مورد انتظار دو کشور بسیار پایین تر است و سطح بالای روابط دو کشور ایجاب می کند اقدامات عاجلی در این زمینه نیز صورت پذیرد.


خاطر نشان می شود حجت‌الاسلام مطهری‌پور رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و جمعی از نیروهای بعثه مقام معظم رهبری در این برنامه حضور داشتند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران