سفرهای زیارتی ارزان ویژه دانشجویان ایجاد می‌شود

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به استقبال دانشجویان از سفر زیارتی عتبات از فراهم شدن زمینه سفرهای زیارتی ارزان قیمت ویژه این قشر جامعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با حضور در دفتر بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با حجت‌الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی دیدار و گفتگو کرد.


وی با تقدیر از همکاری بعثه مقام معظم رهبری با ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و هدایت‌هایی که در این زمینه انجام شده است، گفت: ایده‌های جدیدی برای اعزام کمّی و کیفی دانشجویان به سرزمین عتبات در ستاد شکل گرفته است که امیدواریم اجرایی شود.


رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به افزایش قیمت سفر زیارتی کربلا، افزود: خوشبختانه استقبال، ذوق و شوق دانشجویان برای سفر به سرزمین عتبات بسیار زیاد است و تمام هزینه های این سفر را نیز خودشان پرداخت می‌کنند.


وی در ادامه خواستار فراهم‌شدن زمینه لازم برای سفرهای ارزان قیمت دانشجویی به سرزمین عتبات شد و خاطرنشان کرد: امکان طراحی بسته‌های سفر زیارتی ارزان قیمت از سوی دانشگاه وجود دارد که لازم است شرایط آن از نظر اداری در این زمینه فراهم شود.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در این دیدار به اثرگذاری، اثرپذیری و ماندگاری قشر جوان ‌دانشگاهی و تأثیر فراوان سفر کربلا در رشد معنوی و معرفتی دانشجویان، این سفر از ناب ترین کارهای فرهنگی اشاره کرد.


وی گفت: همه باید برای استفاده حداکثری دانشجویان از این فرصت بی‌نظیر تلاش کنیم زیرا این کار در راستای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مطالبات مقام معظم‌ رهبری است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران