پایان اعمال ضیوف الرحمان در روز دهم ذی الحجه پایان اعمال ضیوف الرحمان در روز دهم ذی الحجه پایان اعمال ضیوف الرحمان در روز دهم ذی الحجه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پایان اعمال ضیوف الرحمان در روز دهم ذی الحجه پایان اعمال ضیوف الرحمان در روز دهم ذی الحجه پایان اعمال ضیوف الرحمان در روز دهم ذی الحجه پایان اعمال ضیوف الرحمان در روز دهم ذی الحجه پایان اعمال ضیوف الرحمان در روز دهم ذی الحجه

پایان اعمال ضیوف الرحمان در روز دهم ذی الحجه

زائران بیت الله الحرام با رمی جمره عقبه، قربانی و حلق روز دهم ذی الحجه (عید قربان) را به پایان رساندند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجاج کشورمان شب گذشته (شنبه) پس از خروج از عرفات، در مزدلفه وقوف کردند. بانوان و مردان معذور پس از توقف کوتاهی در ایستگاه نیت مزدلفه، همان شب به منا منتقل شده و رمی جمره عقبه را انجام دادند. حجاج مرد و زن اهل سنت نیز در مزدلفه وقوف داشتند.
پس از اقامه نماز صبح، زائران کشورمان با پای پیاده و تسبیح گویان از مزدلفه راهی منا شدند. حجاج پس از حدود یک ساعت و نیم پیاده روی، وارد منا شده و در خیمه های خود مستقر شدند.
طبق برنامه ریزی انجام شده از ساعت 10 صبح امروز حجاج کشورمان راهی جمرات شده و رمی جمره عقبه  را انجام دادند. حجاج به یاد و در پیروی از ابراهیم خلیل الله، هفت سنگ به سمت جمره عقبه پرتاب کردند.
حجاج، اعمال روز عید قربان را با قربانی کردن و حلق و تقصیر به پایان رساندند.




نظرات کاربران