زمزمه روحبخش دعای عرفه زائران ایرانی در حرم سقا زمزمه روحبخش دعای عرفه زائران ایرانی در حرم سقا زمزمه روحبخش دعای عرفه زائران ایرانی در حرم سقا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زمزمه روحبخش دعای عرفه زائران ایرانی در حرم سقا زمزمه روحبخش دعای عرفه زائران ایرانی در حرم سقا زمزمه روحبخش دعای عرفه زائران ایرانی در حرم سقا زمزمه روحبخش دعای عرفه زائران ایرانی در حرم سقا زمزمه روحبخش دعای عرفه زائران ایرانی در حرم سقا

زمزمه روحبخش دعای عرفه زائران ایرانی در حرم سقا

مراسم پرفیض قرائت دعای عرفه با حضور جمع کثیری از زائران کشورمان و مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا در حرم مطهر قمر بنی هاشم(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، براساس برنامه ریزی نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، زائرانی که امروز از نجف اشرف عازم شهر مقدس کربلا شدند، در سرداب علقمی حرم مطهر قمر بنی هاشم(ع) به قرائت دعای پرفیض عرفه پرداختند.


در مراسم پرفیض دعای عرفه که حجت الاسلام والمسلمین حسین بهجتی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا نیز در کنار زائران ایرانی حضور داشت، حجت الاسلام محسن اویسی و حاج حمید رمضانپور، با نوای گرم خود به قرائت فرازهای نورانی دعای امام حسین(ع) پرداختند.


زائران حسینی در این مراسم با نوای یا رب یا رب و قرائت مضامین پرمغز این دعا به درگاه خدای منان راز و نیاز کرده و از درگاه ربوبی درخواست عفو و بخشش و عاقبت به خیری کردند.


گفتنی است، زائرانی که امروز از نجف اشرف عازم کربلای معلا شده بودند، نیز در سرداب علقمی حضور یافتند و به قرائت دعای پرفیض عرفه پرداختند.


زائران ایرانی حاضر در کربلای معلی نیز با حضور پرشور خود در سرداب باب الرأس حرم مطهر امام حسین(ع) که بیشترشان دانشجویان زائر بودند، دعای عرفه را زمزمه کردند.


| شناسه مطلب: 95692




کربلا معلی عرفه



نظرات کاربران