تلاش شرکت شمسا برای ارائه هرچه مطلوب تر خدمات به زائران تلاش شرکت شمسا برای ارائه هرچه مطلوب تر خدمات به زائران تلاش شرکت شمسا برای ارائه هرچه مطلوب تر خدمات به زائران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تلاش شرکت شمسا برای ارائه هرچه مطلوب تر خدمات به زائران تلاش شرکت شمسا برای ارائه هرچه مطلوب تر خدمات به زائران تلاش شرکت شمسا برای ارائه هرچه مطلوب تر خدمات به زائران تلاش شرکت شمسا برای ارائه هرچه مطلوب تر خدمات به زائران تلاش شرکت شمسا برای ارائه هرچه مطلوب تر خدمات به زائران

تلاش شرکت شمسا برای ارائه هرچه مطلوب تر خدمات به زائران

مدیرعامل شرکت شمسا با بیان اینکه از هفته آینده خبرهای مناسبی درباره حل مشکلات ارزی حوزه عتبات خواهیم شنید، بر ارائه هرچه مطلوب تر خدمات به زائران امام حسین(ع) تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، مصطفی قاسمی و جمعی از اعضای هیئت مدیره شرکت شمسا با حضور در دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی دیدار و گفتگو کردند.


مدیرعامل شرکت شمسا در این دیدار به ارائه گزارشی از مجموعه خدمات ارائه شده از سوی این شرکت به زائران عتبات پرداخت و گفت: شرکت شمسا پرچمدار حمایت و ارائه خدمات به زائران امام حسین(ع) است.


وی همچنین گزارشی از مشکلات ارزی و مجموعه اقدامات انجام شده در این زمینه ارائه کرد و اظهار داشت که تلاش شرکت شمسا برای رفع این مشکلات شبانه روزی است.


قاسمی با بیان اینکه تمام خادمان زوّار امام حسین(ع) پیگیر رفع مشکلات بوده و در این زمینه دل نگران هستند، از کسانی که در این زمینه اقدامی انجام نمی دهند، انتقاد کرد.


وی با اشاره به طرح موضوع مشکلات ارزی موجود در شورای عالی امنیت ملی که به واسطه ریاست سازمان حج و زیارت صورت گرفته است، گفت: تمام همّ و غمّ شرکت شمسا ایجاد گشایش در مسیر مشکلات ارزی است که خدمت رسانی به زائران را با کندی روبه رو کرده است.


مدیرعامل شرکت شمسا خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات ارزی موجود، در بحث آشپزخانه های مرکزی و حوزه امنیت از نظر مالی مشکلی وجود ندارد و بالاترین درخواست پرداختی برای نقل حکومتی بوده که پرداخت شده است.


وی با بیان اینکه از هفته آینده خبرهای مناسبی درباره حل مشکلات ارزی حوزه عتبات خواهیم شنید، بر ارائه هرچه مطلوب تر خدمات به زائران امام حسین(ع) تأکید کرد.


| شناسه مطلب: 95723




کربلا شمسا



مطالب مرتبط

نظرات کاربران