برنامه بازگشت حجاج از منا به مکه تشریح شد+ فیلم برنامه بازگشت حجاج از منا به مکه تشریح شد+ فیلم برنامه بازگشت حجاج از منا به مکه تشریح شد+ فیلم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برنامه بازگشت حجاج از منا به مکه تشریح شد+ فیلم برنامه بازگشت حجاج از منا به مکه تشریح شد+ فیلم برنامه بازگشت حجاج از منا به مکه تشریح شد+ فیلم برنامه بازگشت حجاج از منا به مکه تشریح شد+ فیلم برنامه بازگشت حجاج از منا به مکه تشریح شد+ فیلم

برنامه بازگشت حجاج از منا به مکه تشریح شد+ فیلم

معاون واحد نقل ترددی گفت: تمامی زائران در دو مرحله از منا به مکه منتقل خواهند شد که مرحله اول آن از نیمه شب شرعی امشب 11 ذی الحجه شروع می‌شود.

ابوالفضل نوفرستی معاون واحد نقل ترددی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ستاد خبری حج، با اشاره به برنامه بازگشت حجاج ایرانی از منطقه منا به مکه مکرمه گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته برنامه بازگشت زائران کشورمان در دو مرحله انجام می‌شود.


وی با بیان اینکه مرحله اول عملیات انتقال زائران پس از نیمه شب شرعی امشب(11 ذی الحجه) و با 200 دستگاه اتوبوس انجام می‌شود، گفت: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته مدت زمان انتقال تا ساعت 3 بامداد روز دوازدهم ذی الحجه طول می‌کشد.


نوفرستی تاکید کرد: مابقی حجاجی که در منا می‌مانند صبح فردا دوشنبه (12 ذی الحجه) رمی جمرات خود را انجام می‌دهند و عملیات انتقال آنها با 400 اتوبوس بعد از اذان ظهر شروع می‌شود.



معاون واحد نقل ترددی به زائران توصیه کرد: با توجه به اینکه برنامه انتقال به تدریج برای کاروان‌ها انجام می‌شود حاجیان با صبر و حوصله خادمان خود را یاری دهند و از تردد و ازدحام غیرضرور در معابر اصلی بپرهیزند تا اختلالی در امور تردد ایجاد نشود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران