هر روز که انسان گناه نکرد روز عید اوست

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با بیان اینکه عید قربان عید همه مسلمان است، گفت: البته هر روز که انسان گناه نکرد روزعید اوست.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، مدیرعامل شرکت شمسا و جمعی از کارکنان ستاد عملیات شمسا با حضور در دفتر بعثه مقام معظم رهبری در کربلا، عید سعید قربان را به حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی تبریک گفتند.


محسن نظافتی مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق و جمعی از کارکنان این نمایندگی در کربلا نیز از دیگر حاضرانی بودند که برای تبریک عید قربان در دفتر بعثه مقام معظم رهبری در کربلا حاضر شدند.


حجت الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی ضمن تبریک عید قربان به حاضران، آن را برای پیرایش و عید غدیر را عید آرایش و محرم را عرصه نمایش عنوان کرد و افزود: در میان همه اعیاد، عید غدیر برترین عیدها است، زیرا ولایت شرط قبولی اعمال است.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در ادامه عید قربان را عید همه مسلمانان جهان عنوان کرد و گفت: حجاج گوسفندی را در روز عید به عنوان یک عمل واجب در منا قربانی می کنند و این بیشتر جنبه نمادین دارد.


وی خاطرنشان کرد: باید انسان از نظر روحی به جایی برسد که اگر لازم شد هرچه دارد در راه خدا قربانی کند، همانند امام حسین علیه السلام‌ و ‌خانواده شهدا که چنین کردند.


| شناسه مطلب: 95732




کربلا قربان



مطالب مرتبط

نظرات کاربران