دانشجویان فضای مجازی را  میدان دفاع از ارزش‌ها و اصل مترقی ولایت فقیه قرار دهند دانشجویان فضای مجازی را  میدان دفاع از ارزش‌ها و اصل مترقی ولایت فقیه قرار دهند دانشجویان فضای مجازی را  میدان دفاع از ارزش‌ها و اصل مترقی ولایت فقیه قرار دهند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دانشجویان فضای مجازی را  میدان دفاع از ارزش‌ها و اصل مترقی ولایت فقیه قرار دهند دانشجویان فضای مجازی را  میدان دفاع از ارزش‌ها و اصل مترقی ولایت فقیه قرار دهند دانشجویان فضای مجازی را  میدان دفاع از ارزش‌ها و اصل مترقی ولایت فقیه قرار دهند دانشجویان فضای مجازی را  میدان دفاع از ارزش‌ها و اصل مترقی ولایت فقیه قرار دهند دانشجویان فضای مجازی را  میدان دفاع از ارزش‌ها و اصل مترقی ولایت فقیه قرار دهند

دانشجویان فضای مجازی را میدان دفاع از ارزش‌ها و اصل مترقی ولایت فقیه قرار دهند

مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در عراق با اشاره به گستردگی فضای مجازی، آن ‌را میدان نبرد بین حق و باطل دانست و بر لزوم دفاع از ارزش‌ها و اصل مترقی ولایت فقیه در فضای مجازی از سوی دانشجویان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، حجت الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی با حضور در همایش دانشجویی «احلی من العسل»که  مصادف با عید قربان در هتل جابر شهر کربلا برگزار شد، پیرامون اعیاد اسلامی سخن گفت.


وی افزود: کلمه «عید» که در روایات و قرآن نیز مطرح شده به معنای  بازگشت است و انسان باید خود را مورد بازنگری قرار دهد و به فطرت خویش باز گردد و خود را از عیوب و کاستی‌ها پاک سازد.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با اشاره به اعیاد اسلامی مانند عید فطر، عید قربان و عید غدیر و همچنین اعیاد ملی مانند نوروز، خاطرنشان کرد: برترین اعیاد عید غدیر است، اما اعیاد دیگر نیز دارای جایگاه و معنای خاصی هستند.


وی با اشاره به  اینکه بعضی از واژه‌ها باید به درستی معنا شود، گفت: مثلا واژه بازنشستگی به معنای  دست از کار کشیدن نیست، بلکه بدین معنا است که شخص از شغل موجود به لحاظ عدم مناسبت با قوای بدنی وی به شغل آسان تری منتقل شود نه اینکه فکر کنیم بازنشستگی دست از همه کارها کشیدن است.


وی واژه فارغ التحصیلی را نیز به معنای تمام شدن دانش در یک مقطع و ادامه آن در مقطع دیگر معنا کرد و با بیان اینکه از نگاه اسلام کسب علم در همه زمان‌ها امری پسندیده است، گفت: انسان تا زنده است باید به دنبال کسب علم باشد زیرا عالم با عمل بزرگ‌ترین جایگاه را نزد خدا دارد.


حجت‌الاسلام نجفی روحانی در ادامه با اشاره به قوس صعود و نزول در عرفان و فلسفه اظهار کرد: کسی عید دارد که گناه نکرده و فطرت پاک خویش را از آلودگی حفظ کرده و در قوس صعود به خداوند نزدیک‌تر شده باشد،  این چنین فردی عید مبارکی خواهد داشت.


وی در پایان با بیان اینکه امروز میدان نبرد بیش از زمان گذشته توسعه یافته و فضای مجازی میدان درگیری بین حق و باطل شده است، گفت: همه مسئولیت داریم با قلم و بیان خود در این میدان کارزار از کیان دین و دیانت و اصل مترقی ولایت فقیه دفاع کنیم.




نظرات کاربران