مراسم دعای عرفه در امنیت کامل در کربلا معلا برگزار شد مراسم دعای عرفه در امنیت کامل در کربلا معلا برگزار شد مراسم دعای عرفه در امنیت کامل در کربلا معلا برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مراسم دعای عرفه در امنیت کامل در کربلا معلا برگزار شد مراسم دعای عرفه در امنیت کامل در کربلا معلا برگزار شد مراسم دعای عرفه در امنیت کامل در کربلا معلا برگزار شد مراسم دعای عرفه در امنیت کامل در کربلا معلا برگزار شد مراسم دعای عرفه در امنیت کامل در کربلا معلا برگزار شد

مراسم دعای عرفه در امنیت کامل در کربلا معلا برگزار شد

مراسم دعای روحبخش عرفه امسال در امنیت کامل برگزار شد و زائران توانستند در سلامت کامل، مضجع نورانی امام حسین(ع) را در این روز زیارت کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، مسئول واحد مراقبت‌های الکترونیکی وابسته به آستان قدس حسینی از تدارک اقدامات لازم برای استقبال از زائرانی که برای برگزاری مراسم زیارت عرفه به کربلا مشرف می شوند، خبر داده بود.


وی گفت: برای تأمین امنیت زائران در مراسم زیارتی روز عرفه، از روز شنبه دوربین هایی در خیابان های منتهی به شهر کربلا نصب شده است.


سیستم مراقبتی آستان قدس حسینی از پیشرفته ترین سیستم های مراقبتی در کشور عراق است که از شرکت‌های معروف جهانی خریداری شده و در راستای تامین امنیت زائران حسینی، همکاری با تمامی ادارات امنیتی وابسته به وزارتخانه های کشور و دفاع صورت گرفته است.


لازم بذکر است، زیارت عرفه یکی از زیارتهای میلیونی است که میلیونها نفر از کشور عراق و از خارج این کشور برای برگزاری مراسم عرفه به استان کربلای معلا مشرف می شوند.


مراسم دعای روحبخش عرفه امسال کربلا در امنیت کامل برگزار شد و زائران توانستند در سلامت کامل، مضجع نورانی امام حسین(ع) را در این روز زیارت کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران