جلسه کمیته فرهنگی وآموزشی اربعین خراسان شمالی تشکیل شد

اولین جلسه کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان خراسان شمالی  امروز چهارشنبه با حضور اعضای  کمیته و مسئولان کارگروهها در محل سالن اجتماعات حج و زیارت استان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، اولین جلسه کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان خراسان شمالی  امروز چهارشنبه، ساعت 10 صبح با حضور اعضای  کمیته و مسئولان کارگروهها در محل سالن اجتماعات حج و زیارت استان تشکیل شد.


در ابتدای این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، حجت الاسلام ابوالفضلی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان خراسان شمالی و رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان ضمن عرض خیر مقدم گفت: اهمیت و ارزش معنوی حماسه پیاده روی اربعین حسینی برکسی پوشیده نیست و باید برای فراگیر شدن این حماسه عظیم تلاش وافری انجام داد.


وی به نشانه های مومن پرداخت و درخصوص شرح وظایف اعضای کمیته و همچنین ارگانها و نهادها و سازمانهای مرتبط با این کمیته توضیحات  را ارائه کرد.


در ادامه حجت الاسلام ایزانلو معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان در خصوص عملکرد کارگروه تبلیغ و نماز و اهمیت این سفر گزارشی از اقدامات صورت گرفته را ارائه کرد.


سپس در پایان مدیریت جلسه خواستار ارائه گزارش حاضرین شد  و پیشنهاداتی طرح و بررسی شد و هر یک از اعضای  کمیته به ایراد نکته نظرات خود در خصوص مراسم پیاده روی اربعین  پرداخته و بحث و تبادل نظر کردند و احکام اعضا نیز تقدیم شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران