توزیع محصولات فرهنگی با محوریت غدیر در حرم رضوی

به همت اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در ایام دهه ولایت محصولات فرهنگی متنوعی با محوریت غدیر در بین زائران و مجاوران امام هشتم(ع) توزیع می‌شود.

به پایگاه اطلاع رسانی حج، این محصولات از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی متناسب با سنین مختلف با محتوای سیره و زندگانی ائمه اطهار(ع) تولید و در طول دهه ولایت به زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی ارائه می‌شود.
معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در راستای رفع نیازهای روحی و معنوی زائران و مجاوران حرم مطهر امام رضا(ع) محصولات فرهنگی متنوعی در قالب‌های مختلف و جذاب تولید و توزیع می‌کند که ارائه محصولات با محوریت غدیر از جمله خدمات این معاونت است.
طراحی کتاب مشکات امامت و ولایت، تجدید چاپ حاضران به غائیان برسانند، چاپ کبوتران حرم، چاپ استیکر و طراحی رنگ آمیزی، تولید پرچم و پیکسل، چاپ فرمانده زنبورها، برگزاری کارگروه مکتوبات و ... از جمله محصولات فرهنگی ویژه غدیر است که از سوی اداره تولیدات معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تهیه و در ایام دهه ولایت در اختیار زائران و مجاوران امام مهربانی‌ها گذاشته می‌شود.
یاد آوری می شود؛ تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، برگزاری مسابقات فرهنگی، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌های مختلف به زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی ارائه می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران