مراسم عرفه زائران ایرانی در کربلا ارزیابی شد مراسم عرفه زائران ایرانی در کربلا ارزیابی شد مراسم عرفه زائران ایرانی در کربلا ارزیابی شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مراسم عرفه زائران ایرانی در کربلا ارزیابی شد مراسم عرفه زائران ایرانی در کربلا ارزیابی شد مراسم عرفه زائران ایرانی در کربلا ارزیابی شد مراسم عرفه زائران ایرانی در کربلا ارزیابی شد مراسم عرفه زائران ایرانی در کربلا ارزیابی شد

مراسم عرفه زائران ایرانی در کربلا ارزیابی شد

جلسه نقد و بررسی مراسم دعای عرفه زائران ایرانی در حرم مطهر امام حسین(ع)، حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس(ع) و خیمه گاه امام حسین(ع)، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، جلسه هم اندیشی کارکنان دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با حضور حجت الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی برگزار شد و در این جلسه مراسم دعای عرفه ویژه زائران ایرانی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق پس از بیان نقطه نظرات همکاران بعثه، کیفیت و کمیت مراسم دعای عرفه برگزار شده ویژه زائران ایرانی را خوب ارزیابی کرد و خواستار برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم در سال های آینده شد.


وی با بیان اینکه امسال همکاری مسئولان حرم مطهر قمر بنی‌هاشم(ع) بهتر از گذشته بود، گفت: مراسم دعای عرفه در سرداب علقمی به خوبی و شایستگی برگزار شد.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق همچنین با اشاره به کثرت جمعیت در حرم امام حسین(ع) و خیمه‌گاه برای حضور در مراسم عرفه، اظهار کرد: هر دو مراسم‌ خوب و با کیفت برگزار شد، اما با توجه به افزایش جمعیت در سال های آینده، باید فضای بیشتری را در نظر گرفت.


وی با بیان اینکه سرداب باب الرأس حرم مطهر امام حسین(ع) برای جمعیت حدود دو هزار نفر مناسب است، گفت: با توجه به کثرت زائران ایرانی امیدواریم با تکمیل سرداب باب قبله، فضای بیشتری برای سال آینده در اختیار زائران ایرانی قرار گیرد.


حجت الاسلام  نجفی روحانی همچنین پیش بینی کرد که با تکمیل شدن صحن حضرت عقیله بنی هاشم(س)، عتبه حسینی که همواره همکاری و عنایت بسیار خوبی داشته است، فضای بیشتری را در اختیار زائران ایرانی خواهد گذاشت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران