توزیع روزانه 270 هزار پرس غذا و صبحانه درایام تشریق توزیع روزانه 270 هزار پرس غذا و صبحانه درایام تشریق توزیع روزانه 270 هزار پرس غذا و صبحانه درایام تشریق بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
توزیع روزانه 270 هزار پرس غذا و صبحانه درایام تشریق توزیع روزانه 270 هزار پرس غذا و صبحانه درایام تشریق توزیع روزانه 270 هزار پرس غذا و صبحانه درایام تشریق توزیع روزانه 270 هزار پرس غذا و صبحانه درایام تشریق توزیع روزانه 270 هزار پرس غذا و صبحانه درایام تشریق

توزیع روزانه 270 هزار پرس غذا و صبحانه درایام تشریق

رئیس سازمان حج وزیارت گفت: در ایام تشریق روزانه بیش از 180 هزار پرس غذا و 90 هزار وعده صبحانه در بین کاروان های زائران ایرانی توزیع شد.

آقای علی رضا رشیدیان امروز در گفتگو با خبرنگار ستاد خبری حج با اعلام این مطلب افزود: با وجود تمام مشکلات و محدودیت های ترافیکی برای نخستین بار تمامی کاروان های ایرانی غذای روز دوازدهم ذی الحجه را در منا و تمامی معذورین در هتل میل کردند.


وی به ذخیره کردن 32 تریلی آب در منا و عرفات به صورت متمرکز و قبل از ورود زائران به خیمه های عرفات و منا اشاره کرد وگفت: در شب دهم ذی الحجه 88 هزار بطری آب در پنج منطقه مزدلفه و نیز آب خنک و خرما در مسیر رمی جمرات در بین زائران توزیع شد.


وی افزود: دپوی آب و اقلام تدارکاتی  در انبار تدارکاتی منا موجب شد خدمات رسانی به صورت مناسب بین مکاتب نه گانه و کاروان های ایرانی صورت گیرد.


امسال بیش از 88 هزار زائر ایرانی به سرزمین وحی مشرف شدند و از هشتم تا دوازدهم ذی الحجه را برای انجام مناسک حج در صحرای عرفات، مشعر و منا گذراندند.  




نظرات کاربران