همدلی و همکاری ضرورت ارائه خدمات شایسته به زائران است همدلی و همکاری ضرورت ارائه خدمات شایسته به زائران است همدلی و همکاری ضرورت ارائه خدمات شایسته به زائران است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همدلی و همکاری ضرورت ارائه خدمات شایسته به زائران است همدلی و همکاری ضرورت ارائه خدمات شایسته به زائران است همدلی و همکاری ضرورت ارائه خدمات شایسته به زائران است همدلی و همکاری ضرورت ارائه خدمات شایسته به زائران است همدلی و همکاری ضرورت ارائه خدمات شایسته به زائران است

همدلی و همکاری ضرورت ارائه خدمات شایسته به زائران است

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در جلسه نقد و بررسی خدمات ارائه شده به زائران عرفه سیدالشهدا(ع)، خواستار همدلی و همکاری بیشتر برای خدمت رسانی بهتر به زائران شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، جلسه نقد و بررسی خدمات ارائه شده به زائران در ایام عرفه با حضور مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری، مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت و مدیر عملیات ستاد شمسا در عراق و دیگر مدیران این سه مجموعه برگزار شد.


در ابتدای این جلسه محسن نظافتی خواستار هم افزایی بیشتر همه کارگزاران عتبات شد و با بیان اینکه گزارش فعالیت های انجام شده و بررسی محاسن و معایب خدمات ارائه شده در حال آماده سازی است، تقویت بخش های مثبت کار و عدم تکرار نقاط ضعف را ضروری خواند.


مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت با بیان اینکه در یک محیط عملیاتی باید نگاه ها به نقاط قوت و ضعف خدمات ارائه شده یکسان شود، گفت: مجموعه کاستی ها، تنگناها و محدودیت ها مورد بررسی قرار گرفته است تا سال آینده بتوانیم مراسم عرفه کربلا را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.


در ادامه این جلسه، محرم آهنگران به بیان کاستی های موجود پرداخت و با بیان اینکه همه ساله در ایام خاص با مشکلاتی روبه رو هستیم که البته قابل پیش بینی و تدبیر مناسب است، گفت: نیازمند هماهنگی بیشتر بین کارگزاران هستیم.


مدیر عملیات ستاد شمسا با اشاره به مشکلات مالی پیش آمده در حوزه عتبات به واسطه مشکلات ارزی موجود، خاطرنشان کرد: از همین الآن باید برای ایام محرم برنامه ریزی کنیم تا با پیش بینی و رفع به موقع مشکلات بتوانیم بهترین خدمات را به زائران ارائه دهیم.


حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی نیز با جمع بندی نظرات حاضران با بیان اینکه همواره باید گذشته را آینه آینده قرار دهیم، خواستار بررسی و حل ریشه ای کاستی ها و همکاری و همدلی بیشتر برای رفع مشکلات موجود در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران شد.


| شناسه مطلب: 95797




کربلا عرفه



مطالب مرتبط

نظرات کاربران