همایش از غدیر تا کربلا در کربلا برگزار می شود همایش از غدیر تا کربلا در کربلا برگزار می شود همایش از غدیر تا کربلا در کربلا برگزار می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش از غدیر تا کربلا در کربلا برگزار می شود همایش از غدیر تا کربلا در کربلا برگزار می شود همایش از غدیر تا کربلا در کربلا برگزار می شود همایش از غدیر تا کربلا در کربلا برگزار می شود همایش از غدیر تا کربلا در کربلا برگزار می شود

همایش از غدیر تا کربلا در کربلا برگزار می شود

بعثه مقام معظم رهبری در آستانه عید سعید غدیر خم همایش از غدیر تا کربلا را ویژه فرهیختگان حوزه و دانشگاه در حرم مطهر سیدالشهدا(ع) برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، همایش از غدیر تا کربلا (از ولایت تا شهادت) با محوریت تبیین اسلام علوی و اموی(اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی) ویژه فرهیختگان حوزه و دانشگاه، دوشنبه (28 مردادماه) در حرم مطهر امام حسین(ع) برگزار می شود.


مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در عراق با اشاره به اهداف برگزاری این همایش، گفت: در این همایش تلاش می شود که خط امتداد اسلام اموی تا آمریکایی و امتداد اسلام علوی تا اسلام ناب محمدی(ص) برای فرهیختگان حوزه و دانشگاه تبیین شود.


حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی افزود: اسلام آمریکایی از اسلام اموی نشأت گرفته و به اسلام داعشی منتهی شده است.


وی خاطرنشان کرد: اسلام اموی بر اساس زر، زور و تزویر و اسلام علوی بر اساس عدالت، صداقت و اخوت استوار شده است که همایش از غدیر تا کربلا در همین  زمینه خواهد بود.


همایش از غدیر تا کربلا (از ولایت تا شهادت) از سوی بعثه مقام معظم رهبری در عراق و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، دوشنبه (28 مردادماه) از ساعت 5 عصر در سالن اجتماعات خاتم الانبیاء(ص) حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برگزار می شود.


| شناسه مطلب: 95805




کربلا غدیر



مطالب مرتبط

نظرات کاربران