حریق در اتوبوس زائران عتبات/ زائران در سلامت کامل هستند

برخی رسانه ها در فضای مجازی اعلام کرده بودند که بر اثر این حادثه دو نفر از زائران ایرانی فوت کرده اند، در حالی که عملیات تخلیه و مهار آتش به موقع انجام شده است و زائران در سلامت کامل هستند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کاظمین، دوشنبه 21 مردادماه ساعت 5 بعدازظهر بود که اتوبوس زائران ایرانی از نجف اشرف برای زیارت حرم مطهر امامین جوادین(ع) عازم کاظمین می شود، اما در ورودی گاراژ، شعله های آتش از عقب ماشین زبانه می کشد.


برخی رسانه ها در فضای مجازی اعلام کرده بودند که بر اثر این حادثه دو نفر از زائران ایرانی فوت کرده اند، اما به گفته حجت الاسلام محمدحسین امیدوار روحانی کاروان مشهدی که در این اتوبوس حضور داشته، عملیات تخلیه و مهار آتش به موقع انجام شده و همه زائران در سلامتی کامل به سر می برند.


وی با بیان اینکه هیچ اتفاقی برای زائران نیفتاده است که سلامت آنها را تهدید کند، تصریح کرد: برخی زائران از نظر تنفس و یا ترس دچار مشکل شدند که پس از مراجعه به بیمارستان کسالت آنها برطرف شده است و هم اکنون همه زائران در سلامت کامل هستند.


حجت الاسلام امیدوار افزود: هم اکنون زائران مشهدی در کربلای معلا حضور دارند و به زیارت حرم مطهر سیدالشهدا(ع) و قمر بنی هاشم(ع) مشغولند.


گفتنی است، علت سانحه آتش سوزی اتوبوس زائران ایرانی که 40 نفر از اهالی مشهد مقدس در آن حضور داشتند، اتصالی دو کابل سیم برق در بخش موتور ماشین عنوان شده است.


 


 




نظرات کاربران