در خدمت گزاری بهتر به زائران از دیگران سبقت بگیریم

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق بر خدمت گزاری هرچه بهتر به زائران اباعبدالله الحسین(ع) تأکید کرد و از همکاران بعثه خواست که در این امر از دیگران سبقت بگیرند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، جلسه هم فکری و هم اندیشی کارکنان دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با هدف کیفیت بخشی هرچه بیشتر به برنامه های بعثه رهبری در عراق برگزار و در آن نحوه اجرای برنامه های فرهنگی بررسی شد.


در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی، از عمر به عنوان بزرگ ترین سرمایه انسان یاد کرد و افزود: انسان باید عمر خود را که بزرگ ترین سرمایه اش است قدر بداند و از لحظه لحظه آن به درستی استفاده کند.


وی با بیان اینکه خداوند در سوره عصر قسم یاد کرده که انسان در خسران است، اظهار کرد: عمر آدمی ذره ذره می رود و کسانی که به درستی از این عمر استفاده نکنند، دچار خسران شده اند.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق خاطرنشان کرد: تمام خدمت گزاران زائران سیدالشهدا(ع) که در کربلا حضور دارند باید قدر این لحظات را بیشتر بدانند و در خدمت‌گزاری هرچه بهتر و بیشتر به زائران کوتاهی نکنند تا در قیامت پشیمان نشوند.


وی با بیان اینکه بسیاری از افراد آرزوی حضور یک ساعت زیارت در کربلا را دارند اما این امکان برای آنها فراهم نمی شود، گفت: قدر فرصت حضور در کربلا را بدانید، سنگ تمام بگذارید و در خدمت‌گزاری  هرچه بهتر و بیشتر به زائران از دیگران سبقت بگیرید.


در ادامه این جلسه، هر یک از  افراد حاضر در جلسه به بیان فعالیت های خود در طول هفته گذشته پرداختند و نکات مورد نظر نماینده بعثه رهبری در عراق را درباره برنامه های پیش رو دریافت کردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران