توصیه جانشین سرپرست حجاج به زائران مدینه + فیلم توصیه جانشین سرپرست حجاج به زائران مدینه + فیلم توصیه جانشین سرپرست حجاج به زائران مدینه + فیلم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
توصیه جانشین سرپرست حجاج به زائران مدینه + فیلم توصیه جانشین سرپرست حجاج به زائران مدینه + فیلم توصیه جانشین سرپرست حجاج به زائران مدینه + فیلم توصیه جانشین سرپرست حجاج به زائران مدینه + فیلم توصیه جانشین سرپرست حجاج به زائران مدینه + فیلم

توصیه جانشین سرپرست حجاج به زائران مدینه + فیلم

جانشین سرپرست حجاج ایرانی در بدو ورود به مدینه به زائران توصیه کرد در فرصت چند روزه‌ای که در شهر پیامبر هستند برای خود ره‌توشه معنوی از زیارت نبی اکرم بردارند و آن را حفظ کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری جانشین سرپرست حجاج ایرانی بیت الله الحرام ظهر امروز از مکه مکرمه وارد مدینه منوره شد.


آیت الله حسینی بوشهری که در بدو ورود با استقبال گرم مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و ستاد اجرایی حج روبرو شد در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری حج ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی مناسب و فضا سازی شرایطی برای زائران مدینه النبی فراهم شود تا از لحظه‌های حضور بیشترین بهره‌ را ببرند. 


جانشین سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه برنامه های معرفتی با حضور سخنران و مداحان اهل بیت برای زائران تدارک شده است، افزود: بازدید از اماکن تاریخی صدر اسلام و آشنایی با این اماکن از دیگر برنامه های معرفت افزایی زائران است.



وی به زائران، روحانیون و خادمان حجاج توصیه کرد: از این فرصت چند روزه که در مدینه منوره هستند  برای زیارت نبی اکرم و شرکت در نماز های جماعت مسجد النبی حداکثر استفاده را ببرند و با فضائل و حال و هوای معنوی، ره توشه بزرگی به ایران اسلامی برده و تا سالیان طولانی از آنچه در سایه آن اندوخته اند بهره مند شوند.




نظرات کاربران