اسکان موقت 10 کاروان به دلیل تغییر برنامه پروازهای مدینه + فیلم اسکان موقت 10 کاروان به دلیل تغییر برنامه پروازهای مدینه + فیلم اسکان موقت 10 کاروان به دلیل تغییر برنامه پروازهای مدینه + فیلم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اسکان موقت 10 کاروان به دلیل تغییر برنامه پروازهای مدینه + فیلم اسکان موقت 10 کاروان به دلیل تغییر برنامه پروازهای مدینه + فیلم اسکان موقت 10 کاروان به دلیل تغییر برنامه پروازهای مدینه + فیلم اسکان موقت 10 کاروان به دلیل تغییر برنامه پروازهای مدینه + فیلم اسکان موقت 10 کاروان به دلیل تغییر برنامه پروازهای مدینه + فیلم

اسکان موقت 10 کاروان به دلیل تغییر برنامه پروازهای مدینه + فیلم

رئیس ستاد مدینه منوره گفت: به دلیل تغییر در برنامه پروازهای مدینه 10 کاروان حجاج در هتل‌ها اسکان موقت داده شدند.

ناصر حویزاوی رئیس ستاد مدینه منوره در گفتگو با خبرنگار ستاد خبری در این باره اظهار داشت: امروز شنبه (26 مرداد ماه) تعداد ۱۰ کاروان که به صورت ترانزیت از مکه به سمت فرودگاه مدینه حرکت کرده بودند پروازشان با تغییر برنامه پرواز مواجه شد.


رئیس ستاد مدینه منوره افزود: با توجه به این تغییر که در نتیجه عملکرد طرف سعودی به وجود آمده است حجاج ایرانی در هتل های مرکزی اسکان موقت یافتند و استقبال و پذیرایی از آنها انجام شد و مجدداً به فرودگاه برای پرواز منتقل شدند.


وی در مورد علت این تغییر عنوان کرد: علاوه بر مشکلی که برای صدور مجوز اتوبوس های حامل حجاج بوجود آمد و فاصله شهر مکه تا مدینه، نحوه کنترل و بررسی گذرنامه و ویزای حجاج در فرودگاه همچنین باید عملیات فرودگاهی را که منجر به تاخیر 2 تا 3 ساعته برخی پروازها شده است، به این موضوع  اضافه کرد.


وی با بیان اینکه هدف پرواز ایمن و بدون تاخیر است، گفت: سعی کردیم با خدمات رفاهی مناسب به زائران عزیز خستگی ناشی از مسیر برای آنها کاهش یابد. 


وی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا  پرواز حجاج در زمان خود انجام شود اما به هر حال ما نیز تابع فرایندهای کنترلی کشور میزبان هستیم .


| شناسه مطلب: 95878




مدینه حج 98 پرواز



نظرات کاربران