تبیین نشانه صالحان در حرم قمر بنی هاشم تبیین نشانه صالحان در حرم قمر بنی هاشم تبیین نشانه صالحان در حرم قمر بنی هاشم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تبیین نشانه صالحان در حرم قمر بنی هاشم تبیین نشانه صالحان در حرم قمر بنی هاشم تبیین نشانه صالحان در حرم قمر بنی هاشم تبیین نشانه صالحان در حرم قمر بنی هاشم تبیین نشانه صالحان در حرم قمر بنی هاشم

تبیین نشانه صالحان در حرم قمر بنی هاشم

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا از قلب پاک و صاف، کسب روزی حلال، کردار و عمل صالح و اصلاح امور به عنوان چهار نشانه صالحان نام برد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، مراسم سخنرانی و عزاداری از سوی دفتر نمایندگی بِعثه مقام معظم رهبری در کربلا، (26 مردادماه) پس از نماز مغرب و عشاء با حضور زائران ایرانی و دلباختگان حسینی در سرداب علقمی حرم مطهر قمر بنی هاشم(ع) برگزار شد.


حجت الاسلام حسین بهجتی در این مراسم بر تلاوت قرآن کریم تأکید کرد و با بیان اینکه یکی از نشانه های مؤمن قرائت 50 آیه در طول 24 ساعت است، گفت: زائران تا می توانند قرآن بخوانند به ویژه در حرم های مطهر و ثواب آن را به امام معصوم(ع) هدیه کنند.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا زائران را به قرائت مداوم آیه «رَبَّنَا لاَ تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَیْتَنَا وَهَبْ لَنَا مِن لَّدُنکَ رَحْمَةً إِنَّکَ أَنتَ الْوَهَّابُ» توصیه کرد و از قلب پاک و صاف، کسب روزی حلال، کردار و عمل صالح و اصلاح همه امور به عنوان چهار نشانه صالحان نام برد.


وی با بیان اینکه کسب و کار باید مباح باشد و بدانیم که غذای حرام تأثیر منفی بر فرزندان دارد، خاطرنشان کرد: فرزندان ما آنچه از کسب ما استفاده می کنند و نمی دانند حرام است، برای آنها از نظر شرعی اشکال ندارد که استفاده کنند، اما این غذای حرام تأثیر خود را می گذارد.


حجت الاسلام بهجتی عمل قاتلان امام حسین(ع) را نتیجه لقمه حرام دانست و گفت: شمر چندین بار با پای پیاده به مکه رفت و ابتدا در رکاب امام علی(ع) بود و عمر سعد فرد بی سوادی نبود، اما به قتل امام حسین(ع) تن دادند، چراکه به فرموده امام(ع) شکم هایشان از حرام پر شده بود.


 


 


| شناسه مطلب: 95881




کربلا امام‌حسین



مطالب مرتبط

نظرات کاربران