حجاج ایرانی بستری در بیمارستانهای مکه به کشور انتقال یافتند حجاج ایرانی بستری در بیمارستانهای مکه به کشور انتقال یافتند حجاج ایرانی بستری در بیمارستانهای مکه به کشور انتقال یافتند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حجاج ایرانی بستری در بیمارستانهای مکه به کشور انتقال یافتند حجاج ایرانی بستری در بیمارستانهای مکه به کشور انتقال یافتند حجاج ایرانی بستری در بیمارستانهای مکه به کشور انتقال یافتند حجاج ایرانی بستری در بیمارستانهای مکه به کشور انتقال یافتند حجاج ایرانی بستری در بیمارستانهای مکه به کشور انتقال یافتند

حجاج ایرانی بستری در بیمارستانهای مکه به کشور انتقال یافتند

رییس سازمان حج و زیارت از انتقال 38 حاجی بیمار و دارای شرایط خاص به کشور خبر داد که در بیمارستان حجاج ایران یا بیمارستانهای سعودی در مکه مکرمه بستری بودند.

 


 


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «علی رضا رشیدیان» صبح امروز دوشنبه به خبرنگاران گفت: حجاج یادشده بیماران دارای شرایط خاص، ریسک بالا و بستری در بیمارستان ایران یا بیمارستان های سعودی و نیز تعدادی از افراد دارای مشکلات جسمی بودند که با نظر هیات پزشکی طی کمتر از 18 ساعت گذشته به کشورمان بازگشتند.


وی افزود: اعزام افراد بیمار آن هم در نخستین پروازهای بازگشتی به کشور تاکنون سابقه نداشته است اما به منظور تسهیل شرایط و انتقال سریعتر آنان برای تداوم درمان در کشور امسال این کار را انجام دادیم.


رییس سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: این اقدام در خور تقدیر با هماهنگی همه حوزه ها اعم از هیات پزشکی، بخش اجرایی، شرکت هواپیمایی و نیز بخش های درمانی ایران و بیمارستان های سعودی صورت گرفت.


وی تصریح کرد: پرواز یادشده از فرودگاه جده به مقصد تهران صورت گرفت . بخشی از آنان در ادامه درمان های خود در بیمارستان مستقر شده اند و برخی که خانواده هایشان همراه بوده اند به خانه و شهر و دیار خود بازگشته اند.


| شناسه مطلب: 95885




حج 98 بیماران



مطالب مرتبط

نظرات کاربران