غرب گرایان درک درستی از فرهنگ عزتمدارانه امام حسین (ع) ندارند غرب گرایان درک درستی از فرهنگ عزتمدارانه امام حسین (ع) ندارند غرب گرایان درک درستی از فرهنگ عزتمدارانه امام حسین (ع) ندارند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
غرب گرایان درک درستی از فرهنگ عزتمدارانه امام حسین (ع) ندارند غرب گرایان درک درستی از فرهنگ عزتمدارانه امام حسین (ع) ندارند غرب گرایان درک درستی از فرهنگ عزتمدارانه امام حسین (ع) ندارند غرب گرایان درک درستی از فرهنگ عزتمدارانه امام حسین (ع) ندارند غرب گرایان درک درستی از فرهنگ عزتمدارانه امام حسین (ع) ندارند

غرب گرایان درک درستی از فرهنگ عزتمدارانه امام حسین (ع) ندارند

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق خطاب به غرب گرایان و کسانی که دم از ارتباط با مشرکین و نظام‌ سلطه می زنند، گفت که آنها درک درستی از فرهنگ عزتمدارانه امام حسین(ع) ندارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، حجت الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی در گردهمایی فرهیختگان کاروان های زیارتی عتبات که در سالن اجتماعات دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا برگزار شد، با اشاره به فرق الگو و اسطوره بر لزوم شناخت و تأسی به فرهنگ امام حسین(ع) تأکید کرد.


وی با بیان اینکه امام حسین(ع) برای بشریت به عنوان یک الگو، اسوه و میزان است، عبرت گرفتن از حادثه عاشورا و قرار گرفتن در خط آن حضرت را لازمه محبت به ایشان دانست و افزود: غرب گرایان و کسانی که دم از ارتباط با مشرکین و نظام‌ سلطه می زنند و با آنها دست دوستی می دهند، درک درستی از فرهنگ و مکتب امام حسین(ع) ندارند.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با بیان اینکه امام حسین(ع) دارای یک فرهنگ زنده و پویا است که جریان دارد، اظهار کرد: امروز مقاومت در منطقه زنده به فرهنگ امام حسین (ع) است و ما در برابر دشمنان اسلام وظیفه سنگینی در پیش داریم و آن دفاع از مکتب اهل بیت (ع) است.


وی با اشاره به امکانات بی‌نظیر فضای مجازی برای تبلیغ معارف ناب اهل‌بیت(ع)، خاطرنشان کرد: فرهیختگانی که اهل قلم هستند، باید از قدرت قلم خود برای تبیین معارف ناب اهل بیت(ع) در فضای مجازی استفاده کنند و در این زمینه بی تفاوت نباشند.


بخش دیگری از سخنان مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق بیان چند توصیه مهم به زوج‌های جوان حاضر در جلسه بود که وی اساس زندگی را اخلاق، عدالت، صداقت و تفاهم دانست و گفت: ازدواج باید عاقلانه شروع شود و عاشقانه ادامه یابد.


حجت الاسلام نجفی روحانی بر درس گرفتن از زندگی امام حسین(ع) و حضرت قمر بنی هاشم(ع) به عنوان دو الگوی بی نظیر در تاریخ بشریت تأکید کرد و افزود: بهترین روش زندگی را اهل بیت عصمت و طهارت(ع) داشته اند وآنها بهترین الگوی برای زندگی ما هستند.


گردهمایی فرهیختگان کاروان های زیارتی با توجه به ظرفیت بالای زائران فرهیخته برای دریافت معارف اهل بیت(ع) و به منظور معرفت افزایی بیشتر، هفته ای یک بار در سالن اجتماعات دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا برگزار می شود.


| شناسه مطلب: 95886




کربلا امام‌حسین



مطالب مرتبط

نظرات کاربران