برنامه هفتگی حرم بانوی کرامت با طعم جشن غدیر اعلام شد برنامه هفتگی حرم بانوی کرامت با طعم جشن غدیر اعلام شد برنامه هفتگی حرم بانوی کرامت با طعم جشن غدیر اعلام شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برنامه هفتگی حرم بانوی کرامت با طعم جشن غدیر اعلام شد برنامه هفتگی حرم بانوی کرامت با طعم جشن غدیر اعلام شد برنامه هفتگی حرم بانوی کرامت با طعم جشن غدیر اعلام شد برنامه هفتگی حرم بانوی کرامت با طعم جشن غدیر اعلام شد برنامه هفتگی حرم بانوی کرامت با طعم جشن غدیر اعلام شد

برنامه هفتگی حرم بانوی کرامت با طعم جشن غدیر اعلام شد

ویژه‌برنامه‌های هفته غدیری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، غدیر انسانیت و آزادگی را در دل تاریخ بشر مقدر کرد، انشایی که خداوند متعال در پاسخ حیله معاندان این تاریخ عزیز آنان را به مواجهه خیرالماکرین بشارت داده است.
هفته‌ای که سالروز چنین واقعه‌ای در قلب آن واقع شود چون دُری گران‌بها در ایام سال برای مؤمن هدایت را در رزق او نگاشته و او را با رهایی از اعتبارات اجتماعی می‌آراید.
بر اساس این گزارش، بزرگداشت عزیزترین و عظیم‌ترین عید ایمانی از سوی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.
جشن شب عید غدیر دوشنبه‌شب بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) با حضور حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان و مداحان تحویلدار و حسینی نژاد برگزار می‌شود.
گفتنی است، دعای ندبه هم‌زمان با صبح عید امامت سه‌شنبه با حضور سید جواد میر جعفری برگزار می‌شود، این در حالی است که محفلی معارفی نیز هم‌زمان با ساعت ۱۱ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام بندانی نیشابوری و مداحی رضا ولی‌زاده نیز برگزار می‌شود.
مداح آیین جشن ظهر عید غدیر نیز میثم مطیعی خواهد بود و عصر سالروز عید ولایت نیز هم‌زمان با ساعت ۱۸ و ۳۰ حجت‌الاسلام برادران و مجید علی‌اکبری محفلی معارفی را به زائران غدیری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها ارائه خواهند کرد.
سخنرانی شام عید ولایت را حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی میرباقری بر عهده خواهد داشت و میثم مطیعی نیز در این محفل جشن امامت به مدیحه‌سرائی خواهد پرداخت.
لازم به ذکر است، آیین معارفی منبر حرم از شنبه تا جمعه به ترتیب با حضور حجج‌الاسلام مؤمنی، میرشفیعی، پناهیان، میرباقری، رفیعی، حیدری کاشانی و فرحزاد پس از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
همچنین ویژه‌برنامه‌های معارفی بانوان در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها برقرار خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این محافل با شماره ۳۷۱۷۵۵۶۱ تماس گرفته و از مشاوره بانوان خادم بهره‌مند شوند.
کودکان و نوجوانان زائر نیز می‌توانند برای بهره‌مندی از خدمات جُنگ معارفی، مسابقه، سرگرمی و برنامه‌های آموزشی ویژه پسران همه‌روزه ساعت ۱۰ الی ۱۴ و ۱۷ الی ۲۱ در میدان آستانه به جنب درب شماره ۱ و برای برنامه‌های متنوع ویژه دختران همه‌روزه ساعت ۱۱ الی ۱۴ و ۱۶ الی ۱۹ به شبستان امام خمینی (ره) بالکن شرقی مراجعه کنند.




نظرات کاربران