استادان دانشگاه سیستان و بلوچستان با نماینده بعثه رهبری در عراق دیدار کردند استادان دانشگاه سیستان و بلوچستان با نماینده بعثه رهبری در عراق دیدار کردند استادان دانشگاه سیستان و بلوچستان با نماینده بعثه رهبری در عراق دیدار کردند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استادان دانشگاه سیستان و بلوچستان با نماینده بعثه رهبری در عراق دیدار کردند استادان دانشگاه سیستان و بلوچستان با نماینده بعثه رهبری در عراق دیدار کردند استادان دانشگاه سیستان و بلوچستان با نماینده بعثه رهبری در عراق دیدار کردند استادان دانشگاه سیستان و بلوچستان با نماینده بعثه رهبری در عراق دیدار کردند استادان دانشگاه سیستان و بلوچستان با نماینده بعثه رهبری در عراق دیدار کردند

استادان دانشگاه سیستان و بلوچستان با نماینده بعثه رهبری در عراق دیدار کردند

جمعی از استادان و نخبگان دانشگاه سیستان و بلوچستان با حضور در دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، جمعی از  استادان و نخبگان دانشگاه سیستان و بلوچستان با حضور در دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا، با حجت الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی  دیدار و گفتگو کردند.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در این دیدار به بیان اهمیت زیارت امام حسین(ع) پرداخت و با تبیین واژه قتیل العبرات گفت: امام حسین(ع) شهید اشک و عبرت است و همانطور که پیامبر اکرم(ص) فرمود «اسلام نبوی الحدوث وحسینی البقاء است».


وی در ادامه با اشاره به مقابله اسلام علوی و اموی خاطرنشان کرد: اسلام اموی بر اساس زر و زور و تزویر استوار بود و اسلام علوی بر اساس خدامحوری، عدالت و صداقت بنا شده است.


حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی با بیان اینکه اگر امام حسین(ع) نبود و قیام نمی کرد از اسلام نبوی هیچ خبری نبود، افزود: این دردانه خدا همه هستی خود را برای احیا و ابقای اسلام علوی و ولوی در طبق اخلاص نهاد و فدا کرد.


در ادامه این جلسه برخی از استادان حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود از سفر معنوی عتبات عالیات پرداختند و سئوالاتی را درباره فلسفه و چیستی زیارت طرح کردند که مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق به این سئوالات پاسخ گفت.


در پایان جلسه نیز بنا به درخواست اساتید به آنها تربت حضرت سیدالشهدا(ع) اهدا شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران