در روز عید غدیر؛

80 راوی اربعین در بوستان‌های تهران غدیر را روایتگری می‌کنند

هشتاد راوی از طلاب دانش‌آموخته رشته تبلیغ و ارتباطات گرایش حج و زیارت بعثه مقام معظم رهبری و انجمن راویان اربعین کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در روز عید غدیر رویداد بزرگ غدیر را به‌صورت تصویری روایتگری می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام محمدمهدی شریف‌تبار معاون هماهنگی کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین گفت: هشتاد راوی از طلاب دانش‌آموخته رشته تبلیغ و ارتباطات گرایش حج و زیارت بعثه مقام معظم رهبری و انجمن راویان اربعین کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین با همکاری ستاد غدیر و هیئت رزمندگان اسلام، در روز عید غدیر رویداد بزرگ غدیر را به‌صورت تصویری روایتگری می‌کنند.


وی افزود: برای اجرای این طرح راویان در یک دوره آموزشی و توجیهی فشرده شرکت کردند و کارگروه مطالعات و تحقیقات برای تولید نرم‌افزار روایتگری غدیر و اسلایدهای موردنیاز بر اساس منابع و متون متقن تشکیل و الحمدالله نرم‌افزار مناسبی تهیه و تولید شد.


معاون هماهنگی کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین یادآور شد: با توجه به تجربه محدود سال قبل، تهیه تجهیزات لازم و موردنظر و تدارک امکانات برای انتقال و جابجایی راویان با هماهنگی دستگاه‌های مختلف به‌ویژه هیئت رزمندگان اسلام و ستاد غدیر فراهم شد و پیش‌بینی می‌کنیم حداقل ۸۰۰ اجرا به‌صورت مصور و با اهدای هدایایی در بوستان‌های تهران در روز عید غدیر به نمایش گذاشته شود.


وی با اعلام آمادگی برای اجرای این برنامه‌ در سایر شهرها و اماکن عموی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله الله از سال آینده این برنامه در سایر شهرها به اجرا درخواهد آمد.


| شناسه مطلب: 95965




اربعین عید غدیر



مطالب مرتبط

نظرات کاربران