رضایت زائران از خدمات رفاهی مدینه رضایت زائران از خدمات رفاهی مدینه رضایت زائران از خدمات رفاهی مدینه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رضایت زائران از خدمات رفاهی مدینه رضایت زائران از خدمات رفاهی مدینه رضایت زائران از خدمات رفاهی مدینه رضایت زائران از خدمات رفاهی مدینه رضایت زائران از خدمات رفاهی مدینه

رضایت زائران از خدمات رفاهی مدینه

جانشین سرپرست حجاج ایرانی ظهر سه‌شنبه به دیدار زائران در هتل هالیدی فیلا در مدینه رفت و با آنها گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری جانشین سرپرست حجاج ایرانی به همراه ناصر حویزاوی رئیس ستاد مدینه منوره ظهر امروز (سه‌شنبه 29 مردادماه) با زائران مستقر در هتل هالیدی فیلا دیدار و گفت‌وگو کردند.


در این دیدار جانشین سرپرست حجاج ایرانی ضمن تبریک عید سعید غدیرخم و آرزوی قبولی زیارت، از زائران در مورد کیفیت هتل و تسهیلات فراهم شده برای آنان سوال کرد که حجاج از خدمات ارائه شده در بخش های اقامت، تغذیه، حمل و نقل و پذیرایی رضایت داشتند و برای خادمان زائران دعا کردند.


برخی حاجیان نیز از اینکه اقامت کوتاهی در شهر پیامبر داشتند گلایه کرده و خواستار افزایش زمان اقامتشان در مدینه النبی شدند که مسئولان ستاد مدینه توضیح لازم را در این خصوص بیان کردند.


طبق اعلام سازمان حج و زیارت با توجه به محدودیت های اسکان در مدینه مدت اقامت زائران مدینه بعد چهار شب و پنج روز در شهر پیامبر است.


گفتنی است در این دیدار مدیر ایرانی هتل در رابطه با وضعیت زائران و امکانات هتل هالیدی فیلا به جانشین سرپرست حجاج ایرانی توضیحاتی ارائه کرد.




نظرات کاربران