پرونده بازگشت حجاج ترانزیت بسته شد پرونده بازگشت حجاج ترانزیت بسته شد پرونده بازگشت حجاج ترانزیت بسته شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پرونده بازگشت حجاج ترانزیت بسته شد پرونده بازگشت حجاج ترانزیت بسته شد پرونده بازگشت حجاج ترانزیت بسته شد پرونده بازگشت حجاج ترانزیت بسته شد پرونده بازگشت حجاج ترانزیت بسته شد

پرونده بازگشت حجاج ترانزیت بسته شد

رئیس ستاد مدینه منوره گفت:‌ آخرین پرواز زائران ترانزیت که برای بازگشت به کشور از مکه به فرودگاه مدینه انتقال یافته بودند صبح امروز انجام شد.

ناصر حویزاوی رئیس ستاد مدینه منوره در گفتگو با خبرنگار ستاد خبری حج، با اشاره به اینکه امروز سه شنبه (۲۹ مرداد) پروازهای زائران ترانزیت از مکه مکرمه به فرودگاه مدینه پایان یافت، اظهارداشت: آخرین پرواز زائران مدینه قبل که برای بازگشت به کشور از مکه به فرودگاه مدینه انتقال یافته بودند صبح امروز انجام شد و ۲۴۹ زائر در قالب دو کاروان به کشور بازگشتند.


وی ادامه داد: در مجموع ۸ هزار و ۶۰۰ زائر ترانزیت از طریق فرودگاه مدینه طی ۵ روز به ایران منتقل شدند.


رئیس ستاد مدینه با بیان اینکه این ستاد با تمام ظرفیت و طبق جدول زمانبندی تا آخرین روز حضور  زائران در مدینه خدمات ارائه خواهد داد، گفت: حمل و نقل درون شهری، واحد فرودگاهی، بهداشت و درمان، حوزه‌های فرهنگی و سایر بخش ها در حال انجام وظیفه هستند تا زائران با آرامش به میهن باز گردند.


وی عنوان کرد: از صبر و حوصله حجاج که نزدیک به چهل روز در مکه و مدینه خدمتشان بودیم و نهایت همکاری را داشتند، سپاسگزاریم. به دلیل برخی محدودیت‌ها بخشی از خدمات رسانی طولانی شد که این موضوع برای زائران با سن بالا طاقت فرسا بود اما به لطف الهی و نشاط روحی و معنوی زائران خدمات بدون وفقه انجام شد.


وی تاکید کرد: با تشکیل اتاق کنترل در ستادهای مدینه و مکه تمام تغییرات برنامه‌ای زائران پایش و رصد می شود و واحدهای تابعه به صورت شبانه روزی برای ارائه بهترین خدمات به زائران ضیوف الرحمان تلاش می‌کنند.




نظرات کاربران