جشن غدیر ویژه کارگزاران عتبات در کربلا برگزار شد جشن غدیر ویژه کارگزاران عتبات در کربلا برگزار شد جشن غدیر ویژه کارگزاران عتبات در کربلا برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جشن غدیر ویژه کارگزاران عتبات در کربلا برگزار شد جشن غدیر ویژه کارگزاران عتبات در کربلا برگزار شد جشن غدیر ویژه کارگزاران عتبات در کربلا برگزار شد جشن غدیر ویژه کارگزاران عتبات در کربلا برگزار شد جشن غدیر ویژه کارگزاران عتبات در کربلا برگزار شد

جشن غدیر ویژه کارگزاران عتبات در کربلا برگزار شد

جشن عید غدیر ویژه کارگزاران عتبات عالیات و با هدف تکریم از آزادگان با حضور مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در هتل جواهر کربلا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، ستاد عملیات شمسا در عراق جشن عید غدیر ویژه کارگزاران عتبات و تکریم از آزادگان را با حضور کارکنان بعثه مقام معظم رهبری، نمایندگی حج و زیارت و ستاد شمسا در کربلا، در سالن اجتماعات هتل جواهر برگزار کرد.


حجت الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در این مراسم از تقوا، جهاد و شهادت به عنوان ملاک برتری انسان نام برد و گفت که امام علی(ع) در این سه ویژگی از همه عالمیان برتر بوده اند.


وی در ادامه بررسی ارتباط جریان های دوران ائمه اطهار(ع) را با امروز ضروری خواند و افزود: دشمن زمانی از ما عصبانی می شود که نسبت به گذشته بی تفاوت نباشیم و دیروز را به امروز گره بزنیم و امام علی(ع) را به عنوان یک الگو و سرمشق برای خود قرار دهیم.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با بیان اینکه امام علی(ع) آئینه تمام نمای حضرت حق تعالی است، تصریح کرد: شیعیان به میزانی می توانند بگویند که محب امام علی(ع) هستیم که به صفات آن حضرت نزدیک تر باشند.


وی زندگی اهل بیت(ع) را بهترین الگو و درس دانست و خاطرنشان کرد: ولایت مداری یعنی پذیرفتن اینکه ولی خدا سرپرست و حاکم بر امور همه مسلمانان باشد و اگر چنین شد می توان ادعا کرد که شیعه اهل بیت(ع) هستیم.


در بخش دیگری از این مراسم مداح بعثه مقام مقام معظم رهبری به مدیحه سرایی در بیان فضایل امیرمؤمنان امام علی(ع) پرداخت و در ادامه نیز یکی از آزادگان هشت سال دفاع مقدس چند خاطره شیرین از دوران اسارت خود مطرح کرد.


پایان بخش این مراسم نیز تقدیر مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری از چند آزاده شاغل در ستاد عملیات شمسا بود.


| شناسه مطلب: 96007




کربلا عید غدیر



مطالب مرتبط

نظرات کاربران