عید غدیر ریشه و هویت مکتب ما است عید غدیر ریشه و هویت مکتب ما است عید غدیر ریشه و هویت مکتب ما است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عید غدیر ریشه و هویت مکتب ما است عید غدیر ریشه و هویت مکتب ما است عید غدیر ریشه و هویت مکتب ما است عید غدیر ریشه و هویت مکتب ما است عید غدیر ریشه و هویت مکتب ما است

عید غدیر ریشه و هویت مکتب ما است

حجت الاسلام فرحزاد با بیان اینکه غدیر را باید مثل اربعین بزرگ بشماریم گفت: عید غدیر ریشه و هویت مکتب ما است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام حبیب‌الله فرحزاد کارشناس مذهبی برنامه «سمت خدا» در همایش بسیج، مسجد، معنویت و نشاط اجتماعی در جمع مدیران اقشار بسیج و نخبگان اقشار بسیج گفت: دین اسلام در جای خودش به نشاط اجتماعی و سوگواری تاکید داشته که در کشور  به موضوع نشاط اجتماعی توجه کمتری دارند. باید این موضوع توجه بیشتری شود.
وی با بیان اینکه نشاط و شادی را باید به دیگران انتقال دهیم، گفت: تزریق شادی و نشاط به دیگران از بالاترین عبادت ها است.
حجت الاسلام فرحزاد با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به بزرگ شمردن عید غدیر و عید مباهله تاکید زیادی دارند، افزود: عید غدیر ریشه و هویت مکتب ما است که باید تثبیت شود و باید به برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشن‌ها توجه ویژه‌ای شود.
این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه غدیر را باید مثل اربعین بزرگ بشماریم تصریح کرد: در روایات اسلامی تاکید بسیار زیادی بر اهمیت روز غدیر شده است و روزی بالاتر و مهم‌تر از غدیر در ایام سال وجود ندارد.
وی با تاکید بر تلاش در برگزاری باشکوه عید غدیر اظهار کرد: هرکس باید به اندازه وسع و توانش برای برگزاری باشکوه عید غدیر تلاش کند و باید در این روز در جای جای شهرمان ایستگاه صلواتی بزنیم.
حجت الاسلام فرحزاد با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) گفت: امام رضا (ع) می فرمایند در عید غدیر دو برابر ماه رمضان و شبهای قدر گناهان مردم بخشیده می شود.




نظرات کاربران