زائر امام حسین (ع) نخبه فرهنگی کشور است زائر امام حسین (ع) نخبه فرهنگی کشور است زائر امام حسین (ع) نخبه فرهنگی کشور است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زائر امام حسین (ع) نخبه فرهنگی کشور است زائر امام حسین (ع) نخبه فرهنگی کشور است زائر امام حسین (ع) نخبه فرهنگی کشور است زائر امام حسین (ع) نخبه فرهنگی کشور است زائر امام حسین (ع) نخبه فرهنگی کشور است

زائر امام حسین (ع) نخبه فرهنگی کشور است

سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با بیان اینکه زائر امام حسین(ع) نخبه فرهنگی کشور و میوه رسیده جامعه ایمانی است، هدایت زائران را برعهده روحانیان و مداحان دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، حجت‌الاسلام سیدمحمد هژبری در جلسه توجیهی روحانیان و مداحان عتبات عالیات با بیان اینکه زائر امام حسین(ع) نخبه فرهنگی کشور و میوه رسیده جامعه ایمانی است، هدایت زائران را برعهده روحانیان و مداحان دانست.


وی در ادامه اهمیت فعالیت روحانیان و مداحان را در هدایت جامعه مورد تأکید قرار داد و افزود: پیامبر اکرم(ص) به امام علی(ع) فرمود که ای علی اگر خداوند به وسیله تو یک نفر را هدایت کند، برای تو بهتر است از تمام آنچه خورشید به آن تابیده و غروب می کند.


سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلا، در خصوص هدایت صحیح، رعایت چند اصل را ضروری دانست و تصریح کرد: مبلغ در ابتدا باید قبل از همه به خودش بپردازد و در حقیقت خویشتن دار باشد. اصل دوم داشتن سخن دل پذیر است، آن کسی سخن دل پذیر دارد که دلی سخن‌پذیر داشته و اهل عمل باشد.


وی با بیان اینکه روحانی و مداح کاروان اگر در این سفر با خدا معامله نکند، خسرالدنیا و الآخره هستند، یادآور شد: شایسته نیست که نیت تمام مردم برای حضور در سرزمین عتبات عالیات، امام حسین(ع) است و و خدای ناخواسته مداح و یا روحانی کاروان  نیت و حواسش به نام و نشان باشد.


| شناسه مطلب: 96033




فرهنگی امام‌حسین



نظرات کاربران