بازدید از درمانگاه شبانه روزی زائران ایرانی در مدینه بازدید از درمانگاه شبانه روزی زائران ایرانی در مدینه بازدید از درمانگاه شبانه روزی زائران ایرانی در مدینه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازدید از درمانگاه شبانه روزی زائران ایرانی در مدینه بازدید از درمانگاه شبانه روزی زائران ایرانی در مدینه بازدید از درمانگاه شبانه روزی زائران ایرانی در مدینه بازدید از درمانگاه شبانه روزی زائران ایرانی در مدینه بازدید از درمانگاه شبانه روزی زائران ایرانی در مدینه

بازدید از درمانگاه شبانه روزی زائران ایرانی در مدینه

جانشین سرپرست حجاج ایرانی که در مدینه منوره بسر میبرد امروز از درمانگاه شبانه روزی زائران ایرانی در هتل راما بازدید و با زائران این هتل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری جانشین سرپرست زائران ایرانی ظهر امروز با حجاجکشورمان که در هتل راما المدینه اسکان دارند دیدار و گفت‌وگو کرد.


زائران مدینه النبی در بدو ورود به گرمی از جانشین سرپرست حجاج ایرانی استقبال و از اینکه ایشان در جمع شان حضور یافته ابراز خوشحالی و رضایت کردند.


آیت الله حسینی بوشهری نیز  به آن‌ها زیارت قبول گفت و برای سلامتی شان دعا کرد.


همچنین در ادامه، جانشین سرپرست حجاج ایرانی به درمانگاه مستقر در هتل راما رفت و از نزدیک با کادر درمانی و بیماران گفت‌وگو کرد.


در این بازدید پزشک مجموعه در رابطه با چگونگی ارائه خدمات درمانی به زائران توضیحاتی ارائه داد.  سپس آیت الله بوشهری از زائر خانمی که بدلیل شکستی استخوان به این درمانگاه مراجعه کرده بود، عیادت و برای سلامتی و شفای او دعا کرد. این بیمار نیز حضور ایشان را موجب دلگرمی دانست و در مورد روند درمان خود توضیحاتی داد.


زائران مدینه النبی در شهر پیامبر 4 شب و 5 روز اقامت داشته و پس از آن از طریق فرودگاه مدینه راهی کشورمان می‌شوند.


 




نظرات کاربران