دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی مدینه بعد برگزار شد دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی مدینه بعد برگزار شد دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی مدینه بعد برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی مدینه بعد برگزار شد دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی مدینه بعد برگزار شد دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی مدینه بعد برگزار شد دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی مدینه بعد برگزار شد دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی مدینه بعد برگزار شد

دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی مدینه بعد برگزار شد

دومین جلسه شورای برنامه ریزی بعثه مقام معظم رهبری و ستاد حج و زیارت در مدینه منوره با حضور جانشین سرپرست حجاج ایرانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، دومین جلسه شورای برنامه ریزی بعثه مقام معظم رهبری و ستاد حج و زیارت در مدینه منوره با حضور آیت الله حسینی بوشهری جانشین سرپرست حجاج ایرانی و ناصر حویزاوی رئیس ستاد مدینه و سایر عوامل و دست اندرکاران بخش‌های حمل و نقل، اسکان، فرهنگی، بین الملل، اهل سنت برگزار شد.


در این جلسه آیت الله حسینی بوشهری ضمن تبریک میلاد خجسته امام موسی کاظم (ع)، از تلاش و زحمات عوامل و خادمان ضیوف الرحمان که در طول شبانه روز خدمات ارزنده ارائه می دهند تقدیر و تشکر کرد.


در ادامه رئیس ستاد مدینه به ارائه آمار اسکان زائران و پرواز حجاج و مسائل مربوط به عملیات حج در مدینه پرداخت و یادآور شد:  برای پیگیری مسائل مختلف عملیات حج به ویژه پرواز بازگشت حجاج  جلسه‌ای برای هماهنگی بیشتر و تسریع در کار زائران ایرانی با مسئولان عربستانی برگزار خواهد شد.


وی افزود: امروز انجام امور زائران در فرودگاه مدینه سرعت خوبی داشت و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.


در این نشست بخش‌های مختلف بعثه مقام معظم رهبری و ستاد اجرایی حج در مدینه گزارش عملکرد و برنامه های خود را ارائه کردند و پیشنهاداتی نیز مطرح شد.


در پایان این نشست جانشین سرپرست حجاج ایرانی برای همه عوامل و دست اندرکاران آرزوی توفیق و خدمت روزافزون به حجاج ضیوف الرحمان را مسئلت کرد و در رابطه با حل برخی مسائل پیرامون عملیات حج توصیه هایی ارائه داد.


وی ابراز امیدواری کرد: مشکلاتی که با توجه به شرایط و طراحی کشور میزبان وجود دارد با برنامه ریزی برای سال آینده مرتفع گردد تا مشکلی متوجه زائران نباشد.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران